بازی, مقالات

بهترین بازی های اندرویدی

بهترین بازی های اندرویدی

بهترین بازی های موبایلی
با رشد روزافزون، صنعت موبایل و دنیای سرگرمی؛ شاعد رشد افسارگسیخته بازی های اندرویدی هستیم. اگرچه انتخاب یک بازی اندرویدی مناسب کار چندان آسانی نیست، اما در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با با بهترین بازی های اندرویدی، سبک های مختلف اکشن، ورزشی و ... بیشتر آشنا کنیم.

تبلیغات

بهترین بازی های اندرویدی

با رشد روزافزون، صنعت موبایل و دنیای سرگرمی؛ شاعد رشد افسارگسیخته بازی های اندرویدی هستیم. اگرچه انتخاب یک بازی اندرویدی مناسب کار چندان آسانی نیست، اما در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با با بهترین بازی های اندرویدی، سبک های مختلف اکشن، ورزشی و … بیشتر آشنا کنیم.

معرفی بهترین بازی های اندرویدی

بازی PUBG Mobile

بازی PUBG Mobile
بازی PUBG Mobile

بازی پابجی پایه‌گذار سبک بتل رویال بود که به عنوان یکی از بهترین بازی های جهان هم شناخته می‌شود. نسخه اصلی پابجی هم در سال ۲۰۱۷ فقط برای کامپیوتر منتشر شد و به سرعت مورد توجه گیمرها قرار گرفت. این بازی اینقدر محبوب شد که نسخه موبایل و نسخه کنسولی آن هم راهی بازار شد. الان بازی پابجی موبایل یکی از بهترین بازیهای رقابتی آنلاین به حساب می‌آید که گرافیک خیلی خوبی هم برای در نظر گرفته شده است. اگر گوشی قدرتمندی دارید، این امکان را خواهید داشت که بتوانید بازی را روی بالاترین کیفیت قرار بدهید و مشاهده خواهید کرد که با سرعت ۹۰ فریم برثانیه هم اجرا می‌شود. تازه اگر صفحه نمایش گوشی شما از HDR پشتیبانی کند و وضوح تصویر آن هم اولترا اچ دی باشد، کیفیت بازی چند برابر بالاتر می‌رود.


بازی Nimian Legends: BrightRidge

بازی Nimian Legends: BrightRidge
بازی Nimian Legends: BrightRidge

اگر با مجموعه نیمیان لجندز آشنا نیستید، باید بگوییم که این بازی یکی از باکیفیت‌ترین بازیهای موبایل در طول سال‌های گذشته است. نسخه برایت‌ریج هم دنباله جدید این مجموعه به‌حساب می‌آید. با یک بازی اوپن ورد (Open World) با ویژگی‌های نقش آفرینی سر و کار خواهید داشت. بازی تنظیمات گرافیکی مختلفی هم دارد و می‌توانید به صورتی این تنظیمات را انجام دهید که بازی بهتر روی گوشی اجرا شود. اگر گوشی قوی‌ای دارید، پیشنهاد میکنیم که تنظیمات بازی را روی حداکثر قرار بدید.


بازی Call of Duty Mobile

بازی Call of Duty Mobile
بازی Call of Duty Mobile

حتما بازی کال اف دیوتی را روی کامپیوتر یا روی کنسول بازی کرده‌اید. بازی‌ای که واقعا می‌توان از آن به عنوان یکی از بهترین بازی های جهان نام برد. حالا نسخه موبایل این مجموعه نه تنها گرافیک خیلی خوبی دارد، بلکه خیلی هم سرگرم کننده و هیجان‌انگیز ساخته شده است. کال اف دیوتی موبایل در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و سریع خودش را به یکی از بهترین بازی‌های موبایلی تبدیل کرد. تا امروز بیشتر از ۲۷۰ میلیون نفر این بازی را دانلود کرده‌اند. اگر یک گوشی قوی و قدرتمند دارید حتما کال اف دیوتی موبایل را تجربه کنید.  این بازی روی یه گوشی خیلی قوی، با سرعت ۱۲۰ فریم برثانیه هم اجرا می‌شود.


بازی Shadow Fight 3

حالا میخواهیم به شما یک بازی مبارزه‌ای عالی معرفی کنیم، که برای موبایل ساخته شده است. بازی شادو فایت ۳ گرافیک خیلی خوبی دارد و یک بازی عالی با گیم‌پلی سریع و هیجان انگیز خواهد بود. تازه گیم‌پلی بازی یکسری ویژگی‌های نقش آفرینی هم دارد که تجربه بازی را چند برابر بهتر کرده است. شما در این بازی میتوانید قهرمان خودتان را شخصی‌سازی کنید و ظاهری جذاب و زیبا برای او درست کنید. با پیشرفت در داستان بازی هم قدرت‌های بیشتری برای قهرمان اصلی کسب خواهید کرد. این بازی تا امروز بیشتر از ۳ میلیون بار دانلود شده و امتیاز خیلی بالایی هم از گیمرها دریافت کرده.  این بازی را می‌توانید روی یک گوشی خیلی قوی با کیفیت تصویر 1440p و با سرعت ۶۰ فریم برثانیه تجربه کنید.


بازی Among Us

بازی Among Us
بازی Among Us

یکی از بازی های سال ۲۰۲۰ که با فراگیری زیادی در سطح جهان، مخاطبین بسیار زیادی جذب کرد؛ اما متاسفانه بازی امانگ آس روی موبایل به‌صورت آنلاین برای بازیکنان ایرانی در دسترس نیست اما اگر با دوستانتان به یکدیگر متصل شوید، می توانید ساعت ها با یکدیگر بازی کنید. در بازی امانگ آس دو گروه خدمه و شیاد حضور دارند. خدمه باید وظایف مختلفی را برای تعمیر سفینه بر عهده بگیرند و گروه شیاد باید با کشتن خدمه مانع رسیدن آن‌ها به هدف شوند.


بازی League of Legends: Wild Rift

بازی League of Legends: Wild Rift
بازی League of Legends: Wild Rift

پس از مدت ها انتظار، بالاخره استودیو ریوت گیمز نسخه موبایلی بازی لیگ آف لجندز را منتشر کرد. در این بازی می توانید با تیم پنج نفره خود و دوستانتان، به جنگ افراد دیگر بروید. خوشبختانه در نسخه موبایل این بازی لازم نیست پولی بدهید تا قهرمانان بازی را بدست آورید، هر قهرمانی را بخواهید می توانید انتخاب کنید و از قدرت آن ها استفاده کنید.


بازی Forza Street

بازی Forza Street
بازی Forza Street

یکی از بازی های رایگان در سبک ریسینگ که طرفداران خاص خود را دارد فورزا استریت نام دارد. پنج فرد پولدار مسابقات رانندگی شبانه راه انداخته اند و با یکدیگر رقابت می کنند. در این بازی کافیت کنترل فرمان را بدست بگیرید؛ کنترل گاز با خوود بازی است. این بازی از گرافیک نسبتا خوبی برخوردار است.


بازی Legends of Runeterra

بازی Legends of Runeterra
بازی Legends of Runeterra

یکی از بازی های کارتی محبوب از کمپانی ریوت گیمز که سبک آن مانند لیگ آف لجنز است. در این بازی هر بازیکن ۲۰ جان دارد و هدف نهایی مسابقه صفر شدن جان یکی از طرفین رقابت است. کارت‌های بازی در مجموعه به سه دسته یونیت، قهرمان و طلسم تقسیم‌ می‌شود که هر کدام توانایی مختص به خود را دارد.


بازی Limbo

بازی Limbo
بازی Limbo

یکی از بازی های معمایی و هیجان انگیز، با موزیک پس زمینه دلهره آور بازی لیمبو است. در این بازی شما نقش یک پسر جوان را دارید که خواهرش در جنگل گم شده و شما باید به دنبال او از موانع سخت بازی عبور کنید. این بازی با تم سیاه سفید نیازمند صبر بالا و ذهن خلاق است.


بازی Vector

بازی Vector
بازی Vector

بازی وکتور در سبک رانر و الهام گرفته از ورزش پارکور است. شما در نقش یک فرد پارکور کار باید از موانع عبور کنید و ویژگی های ورزشی خود را بهبود ببخشید. بخش اول این بازی ۲۰ مرحله دارد که در صورت خریداری نسخه دیلاکس بازی می‌توانید تعداد آن‌ها را به ۴۰ برسانید. نسخه دوم وکتور با حفظ سبک نسخه اول به‌سراغ ویژگی‌هایی از جمله استفاده از تجهیزات رفته است که روند بازی را نسبت به نسخه اول جذاب‌تر می‌کند.

بازی Need for Speed No Limits

یکی از بازی های معروف پلتفرم های مختلف به نام Need For Speed سال ها پیش عرضه شد و محبوبیت زیادی به دست آورد. هنوز هم برای کنسول های سونی، ایکس باکس و کامپیوترهای خانگی عرضه می شود؛ نسخه موبایل این بازی هم با گرافیک و گیم پلی بسیار جذابی که دارد، رقیب اصلی بازی Asphalt 9 محسوب می‌شود.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

1 دیدگاه در “بهترین بازی های اندرویدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسنفدانه