مد و استایل, مقالات

فصل پاییز چی بپوشیم ؟

پاییز چی بپوشیم

فصل پاییز چی بپوشیم ؟

با سرد شدن هوا، استایل های مخصوص پاییز. برای خانم ها به یک دغدغه. مهم و اساسی. تبدیل شده است. خوشبختانه. آیتم های زیادی پاییزی باعث شده. تا برای درست مکردن استایل پاییزی مشکلی نداشته باشید. چندتا از مهم ترین آیتم هایی که میتوانید در استایل های پاییزی از آنها استفاده کنید، هودی، پالتو های بهاری، کت ترنج، نیم بوت ها هستند. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با برخی از بهترین استایل های پاییزی آشنا کنیم.

بهترین استایل های پاییزی

کت ترنج

ترنچ کت
ترنچ کت

کت ترنج یا بارانی ، یکی از آیتم هایی است که برای پاییز باید همیشه در کمدتان داشته باشید. جنس و رویه ضد آب و گرم این پالتو آن را برای فصل پاییز بسیار مناسب کرده است. این کت را میتوانید با شلوارهای جذب جین یا کتان استفاده کنید. سعی کنید برای شلوارهایی که زیر این کت استفاده میکنید، از رنگ های روشن استفاده کنید. برای بالاتنه هم میتوانید از پیراهن های پاییزی مانند دورس استفاده کنید.

پالتو یا کت های اورسایز

پالتو اورسایز
پالتو اورسایز

امروزه این نوع پالتوها، به یکی از محبوب ترین استایل ها. و آیتم های پاییزی در بین طرفداران. مد و فشن تبدیل شده است. پاییزی یکی از بهترین فصل هایی است که میتوانید از این کت ها استفاده کنید. قد بلند و رنگ متنوع. این پالتوها، باعث شده. تا برای اگثر استایل ها مناسب باشد. اما میتوانید برای جذاب تر شدن استایل های پاییزی تان، زیر این پالتوها از نیم بوت های کوتاه استفاده کنید. شلوارهای جین راسته یا جذب با رنگ های روشن یا شلوارهای مام استایل کتان با رنگ های گرم میتواند. بهترین پیشنهاد و گزینه برای پوشیدن. زیر این پالتوها باشد. بافت های نازک و کمی گشاد، دورس های اورسایز و یقه اسکی های اورسایز با یقه های بلند میتواند بهترین پیشنهاد برای استفاده زیر این پالتوها باشد.

پالتو های کوتاه رسمی

پالتو های کوتاه رسمی
پالتو های کوتاه رسمی

یکی دیگر از محبوب ترین استایل های پاییزی، کت های کوتاه پاییزی هستند. این کت ها را میتوانید با هر استایل و پوششی ست کنید. از استایل های رسمی مانند. شلوارهای جذب. و کفش های پاشنه بلند گرفته. تا شلوارهای جین مام استایل و نیم بوت های پاییزی .

وست

وست چرم
وست چرم

چند سالی است که وست به یکی از محبوب ترین. آیتم های پاییزی. در استایل های زنانه تبدیل شده است. امروزه مدل های مختلفی از این وست ها در بازار موجود است. مدل های بافت، یکی از محبوب ترین آنها هستند. این وست ها را میتوانید با انواع استایل های ست کنید.

مانتوهای بافتنی

مانتو بافت
مانتو بافت

یکی دیگر از آیتم هایی که میتوانید در استایل های پاییزی استفاده کنید، مانتوهای بافتنی هستند. تنوع رنگی بالای این مانتوها در بازار باعث شده .تا شما مشکلی برای انتخاب و ست کردن آنها نداشته باشبد. اما بهتر است که رنگ آن را با توجه به سایر لباس هایتان انتخاب کنید. اگر از مانتوهای بافت با قد بلند استفاده میکنید، بهتر از شلوارهای جین جذب با رنگ روشن استفاده کنید.

شنل

شنل زنانه
شنل زنانه

پانچو یکی از بهترین از آیتم های پاییزی است. بهترین گزینه. برای این پوشیدن زیر این آیتم پرطرفدار. استفاده از یک لباس آستین بلند جذب است. توجه کنید که اگر چاق هستید یا اضافه وزن دارید، بهتر است از پانچو استفاده نکنید. زیرا این کار شما را چاق تر نشان میدهد.

پلیور

پلیور زنانه
پلیور زنانه

پلیورهایی که از بافت طبیعی تهیه میشوند بهترین گزینه برای پاییز هستند. این نوع پلیورها حساسیت پوستی ندارند. همچنین اگر قصد پوشیدن. لباس های لایه لا لباس ها در پاییز را دارید. این پلیورها میتوانند گزینه بسیار مناسبی باشند.

در این مقاله سعی کردیم چند نمونه از بهترین استایل های پاییزی را به شما معرفی کنیم. این آیتم ها تنها چند نمونه کوچک از آیتم هایی است که میتوانید در استایل های تان استفاده کنید.

با سرد شدن هوا، استایل های مخصوص پاییز. برای خانم ها به یک دغدغه. مهم و اساسی تبدیل شده است. خوشبختانه. آیتم های زیادی پاییزی باعث شده. تا برای درست مکردن استایل پاییزی مشکلی نداشته باشید. چندتا از مهم ترین آیتم هایی که میتوانید در استایل های پاییزی از آنها استفاده کنید، هودی، پالتو های بهاری، کت ترنج، نیم بوت ها هستند. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با برخی از بهترین استایل های پاییزی آشنا کنیم.

1 دیدگاه در “فصل پاییز چی بپوشیم ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
وبلاگ
منو