بازی, مقالات

بهترین بازی های هواپیما محور

بهترین بازی های هواپیما محور

بهترین بازی های هواپیما محور
باز های هواپیما محور یکی از قدیمی ترین سبک های بازی های کامپیوتری است که همیشه طرفداران خاص خود را در هر دوره ای داشته است. از بازی river riad گرفته که یکی از اولین بازی های شبیه سازی شده در این سبک است تا بازی خای جذاب دیگر که با قدرمتند تر شدن کنسول های بازی و موبایل ها وارد بازی شده اند.

تبلیغات

بهترین بازی های هواپیما محور

بهترین بازی های هواپیما محور

در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با بهترین بازی های هواپیما محور اندروید آشنا کنیم.

باز های هواپیما محور یکی از قدیمی ترین سبک های بازی های ویدویی است که همیشه طرفداران خاص خود را در هر دوره ای داشته است. از بازی river riad گرفته که یکی از اولین بازی های شبیه سازی شده در این سبک است تا بازی های جذاب دیگر که با قدرمتندتر شدن کنسول های بازی و موبایل ها وارد بازی شده اند.

اگر شما هم به این سبک از بازی های در موبایل علاقمند هستید با ما همراه باشید تا بهترین بازی های سبک هواپیما در اندروید را به شما معرفی کنیم.

5- ww2 pacific : air combat pilot

ww2 pacific air combat pilot

اولین بازی از فهرست بازی های هواپیما یی را air combat به خود اختصاص داده‌است. این بازی، محیطی شبیه‌سازی شده از جنگ جهانی دوم دارد و بازیکن باید در قالب یک خلبان جنگی با هواپیماهای دشمن مقابله کند. نابودی و شکست هر هواپیما برای شما امتیازاتی به همراه دارد که میتوانید با استفاده از آنها هواپیمای خود را ارتقا دهید . بازی air combat بیش از 40 مرحله دارد که در هر کدام شما با چالش های مختلفی مواجه میشوید و باید با تصمیم گیری درست از آنها عبور کنید. همچنین وجود شرایط جوی مختلف مانند بارانی ، برفی و … باعث‌شده تا بازی هیجان انگیزتر شود.

لینک دانلود در گوگل پلی

4- wings of steel

wings of steel

در بازی wings of steel شما کنترل یک هواپیمای جنگی در دوران جنگ جهانی دوم را بر عهده دارید. در هر مرحله از بازی یک موقعیت و هدف خاص به شما داده می‌شود که باید آن را به انجام برسانید. به عنوان مثال یک مرحله شما وظیفه اسکورت هواپیما های دیگر را در اختیار دارید و در مرحله دیگر باید یک منطقه را بمباران کنید. همچنین یکی از نکات جذاب این بازی، دشمنانی است که با آنها سروکار دارید. دشمنان شما تنها هواپیماهای جنگی نیستند بلکه با ضد هوایی نیز سروکار دارید. در واقع بازی wings of steel یک شبیه ساز واقعی از محیط جنگی است که میتواند لحظات جذابی برای شما خلق کند.

لینک دانلود در گوگل پلی

3- bridge strike

bridge strike

بازی بعد در لیست بازی های هواپیما دو بعدی bridge strike شما را در موقعیت یک خلبان قرار میدهد که وظیفه نابودی مخازن سوخت دشمنان را بر عهده دارد. البته در این بازی شما با پالش های دیگری نیز روبه رو هستید. به عنوان مثال شما باید حواستان به ذخیره سوخت هواپیمای خود و هواپیماهای دشمن که به سراغتان میآید نیز باشد.

بازی دارای دو حالت مختلف است. حالت raid حالتی رکودی بوده و شما تا جایی بازی میکنید که قبلی خود را بزنید. این حالت، حالتی بی نهایت‌بوده و تنها زمانی تمام می‌شود که سوخت شما تمام شود ا توسط دشمنان تان کشته شوید. حالت دوم ، campaign نام دارد و شما در هر مرحله مامورت های جدیدی برای انجام دادن دارید. بازی به شدت یادآور بازی های دوران آتاری است و برای علاقمندان به این سبک از بازی های قدیمی یک پیشنهاد عالی محسوب میشود.

لینک دانلود در گوگل پلی

بهترین بازی های هواپیمامحور

2- f18 carraier landing lite

f18 carraier landing lite

بازی f18 برخلاف بازی های هم سبک خود، به سراغ بخش دیگری از هواپیما رفته‌ است. در این بازی شما وظیفه نشاندن هواپیما را بر عهده دارید. بازی در موقعیت های مختلفی مانند شب یا شرایط بارانی سپری میشود و همین موضوع شما را با چالش های مختلفی رو به رو میکند. تعدا زیاد موقعیت های مختلف برای فرود و تنوع بالا هواپیما ها باعث‌شده تا بازی جذابیتی خاص داشته باشد.

لینک دانلود در گوگل پلی

1-SKY COMBAT

SKY COMBAT

در نهایت مرسیم به آخرین بازی این لیست . بازی SKY COMBAT یک بازی آنلاین است که میتوانید ساعت ها با دوستانتان به آن مشغول شوید. در این بازی شما نقش یک خلبان جت جنگنده را بر عهده دارید که باید با سایر بازیکنان به نبر بپردازید.

بازی طیف مختلفی از هواپیماهای جنگی را در اختیار شما قرار میدهد که میتوانید هواپیمای خود را ارتقا دهید یا تعویض کنید. تجربه بازی گروهی SKY COMBAT باعث‌شده تا این بازی یکی از بهترین بازی ها ی سبک هواپیما محور در دنیای گیم و بازی باشد.

لینک دانلود در گوگل پلی




مطالب مرتب
نقد بازی ۲ little nightmares 
از زمستان طولانی تا خدای جنگ نورس
‍ معرفی بهترین بازی های سال 2021 ، 10 بازی محبوب سال

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسنفدانه