بازی, مقالات

معرفی بهترین بازی های استراتژیک اندروید

معرفی بهترین بازی های استراتژیک اندروید

بهترین بازی های استراتژیک اندورید

تبلیغات

معرفی بهترین بازی های استراتژیک اندروید

بهترین بازی های استراتژیک اندروید

تفاوتی ندارد که طرفدار کدام ژانر بازی های کامپیوتری باشید، مطمئنا در سبک بازی استراتژیک ، یک بازی پیدا میشود که بتواند شما را به خود علاقه مند کند. به خصوص که با پیشرفت روز افزون تکنولوژی، آینده روشن و درخشانی برای بازی های موبایلی پیش بینی میشود.

در مقاله این هفته ، با ما همراه باشید تا شما را با بهترین بازی های استراتژیک اندروید آشنا کنیم.

4- اوپراتور 911

اوپراتور 911

تاکنون دوست داشته اید که در شرایطی قرار بگیرید که بتوانید جان انسان ها را نجات بدهید. اگر به این نوع هیجانات علاقمند هستید، یا دوست داشته اید بدانید که اوپراتورهای اورژانس چه کاری در طول روز انجام میدهند، بازی اوپراتور 911 موقعیت مناسبی برای شما است.

این بازی شما را در موقعیت یک اوپراتور اورژانس قرار میدهد تا بتوانید به بهترین شکل و با استفاده از ابزارها و وسایلی که در اختیار دارید، جان انسان ها را نجات دهید. سناریوهای جالب و متنوع این بازی باعث‌شده تا یکی از بهترین بازی های موبایلی در ژانر استراتژی باشد.

یکی از دلایل جذابیت این بازی، موقعیت های مختلفی است که برای شما پیش می آید. گاها تنوع بالا یگان های مختلف کمکی باعث میشود که به راحتی، بهترین وسیله برای کمک رسانی را شناسایی و برای کمک ارسال کنید. حتی در برخی از مواقع نیز، سناریو و بازی به گونه ای پیش میرود که شما باید تنهایی فرد مورد نظر را نجات دهید.

سناریو های تازه و متنوع این بازی در کنار از جالب و جدید آن باعث‌شده تا شما را برای مدت طولانی سرگرم کند.

3- کلش آف کلنز

کلش آف کلنز

یکی از محبوب ترین بازی های سبک موبایلی که شاید کمتر کسی باشد که تاکنون نام آن را نشنیده باشد، کلش آف کلنز است. کلش آف کلنز یک بازی آنلاین‌است که در آن بازیکنان باید حین اینکه منابع دیگران را غارت کنند،از دژ و قلمرو خود مراقبت کنند. همین موضوع باعث شده،تا این بازی در کنار سبک جذاب و دوست داشتنی خود، نیازمند تفکر و آزمون و خطاهای بسیار هم باشد.

یکی از جالب ترین قسمت های این بازی، جنگ اتحاد است که در آن بازیکنان می‌توانند ، در کنار یکدیگر ، در جنگ بین کلن ها شرکت‌کرده و از کلن خود با یک برنامه استراتژیک محافظت نمایند. با وجود اینکه چند سالی از انتشار این بازی می‌گذرد اما کلش آف کلنر، همچنان توانسته موقعیت های جذاب خود را حفظ‌کند و همچنان یک تجربه اعتیاد‌آور برای علاقمندان به این سبک از بازی به شمار بیاید.

2- rebelinc

rebelinc

Rebelinc یکی از معدود بازی هایی‌است که به جای پرداختن به موضوعات تکراری، دست به ابتکار زده و دست روی یک موضوع جدید گذاشته‌است. در این بازی، بازیکن در موقعیتی قرار دارد که باید با خطر حمله تروریستی مقابله کند. در این حین با انتخاب یک شهر به عنوان لوکیشن ، مدیریت آن شهر نیز به او داده میشود و او باید آنرا به خوبی هدایت کند.

موضوع جالب دیگر در این بازی بودجه محدود آن است. در این بازی، بازیکن نمیتواند تمام بودجه خود را صرف مقام سازی شهر در برابر حمله کند بلکه باید بخشی از آن را نیز به شهر اختصاص دهد. همین موضوع باعث‌شده تا بازیکن در تمام انتخاب های خود، با چالش های مختلفی رو به رو شود و مهارت های مدیریتی خود را به چالش بکشد .

1- Bad north

Bad north

امکان ندارد لیستی از بهتری بازی های استراتژیک نهیه کنید و نام این بازی در صدر آن نباشد. گرافیک عالی و موسیقی روح نواز و داستان خارق العاده این بارزی باعث شده تا یکی از بهترین بازی های سبک استراتژیک و اولین بازی این لیست باشد.

Bad north  داستان قلمرویی را روایت میکند که همواره در حال دفاع در برابر پیشروی وایکینگ ها است. در این بین وایکینگ ها با بی رحمی پادشاه را میکشند و به دنبال فتح قلمرو هستند. شما باید با بهترین تصمیم و استراتژی، قلمرو را هدایت کنید و تلفات جانی را به حداقل برسانید. بازی Bad north با داستان بی نظیر و گرافیک درجه یک خود، میتواند یک بازی اعتیاد آور برای طرفداران این سبک بازی های موبایلی باشد.


امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

1 دیدگاه در “معرفی بهترین بازی های استراتژیک اندروید

  1. ممنون از این مطلب کاربردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسنفدانه