خبر های تازه, معرفی فیلم و سریال, مقالات

تمدید سریال خاندان اژدها برای فصل دوم

تمدید سریال خاندان اژدها برای فصل دوم

تمدید سریال خاندان اژدها برای فصل دوم
با استقبال میلیونی مخاطبان از سریال  House of the Dragon ، اکنون شبکه HBO این سریال را برای فصل دوم نیز تمدید کرده است. بامداد دوشنبه بود که قسمت اول سریال  House of the Dragon از شبکه HBO چخش شد و توانست تنها با  پخش یک قسمت 10 میلیون بازدید برای خود جذب کند. اکون خبر رسیده تنها پس از چخش یک قسمت شبکه HBO این سریال را برای یک فصل دیگر نیز تمدید کرده است.

تبلیغات

تمدید سریال خاندان اژدها برای فصل دوم

با استقبال میلیونی مخاطبان از سریال  House of the Dragon ، اکنون شبکه HBO این سریال را برای فصل دوم تمدید کرده است.

بامداد دوشنبه بود که قسمت اول سریال  House of the Dragon از شبکه HBO پخش شد و توانست تنها با پخش یک قسمت 10 میلیون بازدید برای خود جذب کند. اکنون خبر رسیدهتنها پس از پخش یک قسمت شبکه HBO این سریال را برای یک فصل دیگر نیز تمدید کرده است.

طبق گقته شبکه HBO این سریال تاکنون بی شاز 20 میلیون بازدید داشته که عملکردی مشابه با  فصل ششم Game of Thrones است. یا توحه به صحنه های ویژه ان سریال انتظار میرود که فصل دوم این سریال در اواخر سال 2023 یا 2024 آماده پخش شود. هنوز تعداد قسمت های فصل دوم سریال مشخص نیشت اما پیش بینی میشود که مطابق فصل اول ، قسمت های فصل دوم نیز 10 قسمت باشد.

تیزر معرفی فصل دوم سریال House of the Dragon

مت اسمیت، اما دارسی، اولیویا کوک، ریس ایفانز، پدی کانسیداین، استیو توسانت، سونویا میزونو، ایو بست، فابین فرانکل، گراهام مک‌تاویش، میلی الکاک، امیلی کری، رایان کر، جفرسون هال، دیوید هوروویچ، متیو نیدهم، بیل پترسون، ساوانا استین، فیا سابان، ایوان میچل، جان مک‌میلان و گاوین اسپوکس، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال House of the Dragon حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

جرج آر مارتین خالق دنیای وستروس و زایان کندال ، خالق سریال House of the Dragon نیز میباشد. کندال وظیفه نوشتن فیلمنامه را برعهده داشته و همچنین شورانر این سریال نیز بوده است. میگوئل ساپوجنیک نیز کارگردانی 6 قسمت این سریال شامل پایلوت و قسمت چند قسمت از آن را برعهده داشته است.




امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسنفدانه