معرفی فیلم و سریال, مقالات

زمان شروع فیلمبرداری فصل پنجم Stranger Things مشخص شد

Stranger Things

زمان شروع فیلمبرداری فصل پنجم Stranger Things مشخص شد

نوآ اشبپ، بازیگر سریال محبوب «Stranger Things» تاریخ شروع فیلم‌برداری فصل پنجم این سریال را اعلام کرد.

در حالی که پیش تولید فصل پنجم چیزهای عجیب ادامه دارد، نوآ اشنپ فاش می‌کند که فیلمبرداری فصل آخر سریال پرطرفدار نتفلیکس در ماه مه آغاز خواهد شد. سریال «Stranger Things» زندگی چهار نوجوان را در شهر آرام هاوکینز در آمریکای شمالی دهه 1980 روایت می‌کند. جهانی که آن‌ها می‌شناسند خیلی زود زیر و رو می‌شود، وقتی که آنها پس از ملاقات با دختری باورنکردنی در میانه حوادث ترسناک و عجیبی قرار می‌گیرند.

همانطور که توسط Collider گزارش شده است، طرفداران اشنپ در جریان پخش زنده اینستاگرام از او پرسیدند که آیا فیلم‌برداری فصل آخر سریال «Stranger Things» با تحصیلات وی تداخل خواهد داشت یا خیر. او اعلام کرد که تولید سریال قرار است در ابتدای ماه مه آغاز شود.

با پایان یافتن فصل 4 Stranger Things در یک دوراهی وحشتناک که سرنوشت هاوکینز را در موقعیتی مخاطره آمیز قرار داد، بینندگان مشتاق هستند تا جزئیاتی را که می‌تواند به فصل 5 اشاره کند را کشف کنند. برادران دافر در حال اشاره به یک نتیجه احساسی برای فصل پنجم برای «Stranger Things» هستند. با وجود این، تاریخ دقیقی برای انتشار فصل جدید توسط برادران دافر مشخص نشده است.

پس از انتشار فصل چهارم «Stranger Things»، برادران دافر تاکید کردند که آنها در درجه اول تمرکز خود را بر این داشتند که مطمئن شوند قسمت های پایانی کیفیت قابل قبولی دارند که استانداردهای خودشان را قبل از ارائه تاریخ انتشار احتمالی داشته باشند. با این حال، نتفلیکس تایید کرد که فصل پنجم «چیزهای عجیب» در سال 2023 فیلم‌برداری خواهد شد.

زمان شروع فیلمبرداری فصل پنجم Stranger Things مشخص شد

مطالب مرتبط:
شرط عجیب گمرک برای ترخیص خودروهای وارداتی
آنی ورشینگ بازیگر نقش تس در بازی The Last of Us درگذشت
سریال The Boys پربیننده ترین سریال آمازون در سال 2022 شد
انیمیشن سیمپسون ها برای فصل 35 و 36 تمدید شد
دستیابی بازی Dead Space Remake به 20 هزار گیمر همزمان

نوآ اشبپ، بازیگر سریال محبوب «Stranger Things» تاریخ شروع فیلم‌برداری فصل پنجم این سریال را عنوان کرد.

1 دیدگاه در “زمان شروع فیلمبرداری فصل پنجم Stranger Things مشخص شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
وبلاگ
منو