بازی, مقالات

دلهره آور ترین بازی های کامپیوتری

دلهره آور ترین بازی های کامپیوتری

دلهره آور ترین بازی های کامپیوتری
ژانر ترسناک ، در دنیای گیم از جایگاه ویژه ای برخوردار است. تجربه ای دلنشین و تا حد مرگ دلهره آور که میتواند حتی تا مرز آشفتگی هم شما را پیش ببرد.

تبلیغات

دلهره آور ترین بازی های کامپیوتری

دلهره آور ترین بازی های کامپیوتری

ژانر ترسناک ، در دنیای گیم از جایگاه ویژه ای برخوردار است. تجربه ای دلنشین و تا حد مرگ دلهره آور که میتواند حتی تا مرز آشفتگی هم شما را پیش ببرد. بازی های این سبک محبوب ، در عین وحشتناک بودن، سرشار از لحظات ناب دلهره آور و اتمسفرهای دعب آور است که میتواند بازیکن را تا مرز سکته پیش ببرد. این بازی های می‌توانند در کنار موقعیت های ترسناک و وحشت آمیز خود، درامی راز آلود و پیچیده از خودشان ، به تصویر بکشند‌ که تا مدتها در قلب و ذهن بازیکن باقی‌بماند. در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با ترسناک ترین بازی های ژانر ترسناک آشا کنیم.

5- Resident Evil 7 

 Resident Evil 7 

نسخه  Resident Evil 7  بعد از انتشار نسخه 5 و 6 منتشر شد. هر آنچه برای یک ژانر ترسناک نیاز داشته باشید ، درون این بازی قرار دارد. از سرنخ هایی در فیلم کشتار با اره برقی در تگزاس‌گرفته تا لحظات دلهره آور و جنگ با رئیس خانواده و سکانس ها نفرت انگیز. اگرچه این نسخه از بازی  Resident Evil در واقع نقطه عطفی در سری مجموعه این بازی بود ، اما جا دارد یادی از ریمیک نسخه 2 نیز بکنیم که یک رستگاری معجزه آسا برای شرکت کپکام به حساب می آید.

4- Alien: Isolation

Alien Isolation

این نسخه از بازی ، بیشتری شباهت را به فیلم بیگانه دارد. بیشتر بازی های Alien که ساخته‌شده ، در واقع برداشتی از فقیلم بیگانه جیمز کامرون هستند. در حالی که طرفداران فیلم بیگانه به دنبال تجربه دلهره آور تر و وحشتناک تری،هستند‌ که ترس از فضاهای بسته را به خوبی برای آنها به ارمغان بیاورد. چیزی مشابه شاهکار ریدلی اسکات. در این نسخه از بازی ، شما تکنیک های کافی برای مقاله با مهاجمان و بیگانگان را دارید اما بیشتر زمان خود را باید صرف فرار و مخفی شدن از دست موجودات بیگانه باشید.

3- P.T

P.T

شاید بخشیدن استدیو کونامی برای انتشار این بازی کمی سخت‌باشد. اما P.T یکی از بهترین ایده های ژانر وحشت را عملی کرده است . ایده ای که شاید در آینده دیگر هیچگاه شاهد آن نباشیم . P.T در واقع تیزری بود که برای یکی از بازی های سری سایلنت هیل رونمایی شد و طراحی و کارگردانی آن را هیدئو کوجیما و گیرمو دل تورو بر عهده داشتند. البته باید گفت که خود دمو نه تنها از بازی سایلنت هیل بلکه از بسیاری از بازی های دیگر ، ترسناک تر شد . طیف های زیادی از ژانر وحشت در این بازی به کار رفته،که هر کدام میتواند قابلیت میخکوب‌کردن شما را داشته‌باشد.

2- Outlast 

Outlast

انتشار بازی Outlast  ، یک جهش بزرگ در بازی های دهه 2010 بود که توسط شرکت بازی سازی کانادایی Red Barrels منتشر شد. اگرچه گیم پلی این بازی بسیار ساده‌بود اما داستان بازی و تججربه دلهره آور بازی Outlast باعث‌شده تا دومین بازی ترسناک این بازی در این فهرست باشد. بازیکن در این بازی ، نقش یک روزنامه نگار را دارد که برای کشف حقایق آزمایش های غیر انسانی ، به یک مکان متروکه میرود. شاید در ابتدا به نظر برسد که این ایده بسیار تکرار شده‌است. اما در واقع بازی تمرکز زیادی روی ترس های درونی ما داشته است. ترس هایی مانند ، ترس از فضای بسته و تاریک ، تحت تعقیب قرارگرفتن و یا بی پناهی و فرار از دست دشمنانی که مدام به دنبال شما هستند.

1- Amnesia: The Dark Descent

Amnesia The Dark Descent

میراثی که این بازی از خود به جا گذاشت ، به حدی بود که توانست موتور بازی سازی مستقل را دوباره از نو بنا کند. بازی Amnesia: The Dark Descent یکی از منحصر به فرد ترین بازی های ژانر ترسناک است،که به خوبی در سبک بقا و ترس توانسته‌موفق عمل کند. بازیکن باید دنیل را که در یک قلعه متروکه تنها گیر افتاده‌است را نجات دهد از طرفی باید با معماهای حل نشده را حل کند و خودش را از اتفاقات بد شگون در امان نگه دارد. بازی به حدی در ژانر ترس و تنهایی موفق عمل کرده است که شما بعد از بازی اصلا دلتان نمیخواهد تا مدتی تنها بمانید که افسرده نشوید.

امیدواریم از خواندن‌این مقاله لذت‌برده باشید،از نظر شما جای کدام بازی در این لیست خالی‌ بود ؟


نویسنده: تیم تحریریه آوانو بخش معرفی بازی

دلهره آور ترین بازی های کامپیوتری

مطالب مرتبط:
معرفی خط داستان بازی Diablo
بررسی بازی The Last of Us Part 1
معرفی بهترین بازی های استراتژیک اندروید
نقد بازی ۲ little nightmares
بهترین بازی های هواپیما محور

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

2 دیدگاه در “دلهره آور ترین بازی های کامپیوتری

  1. آرون اول گفت:

    هر کی میگه اینا دلهره آوره هنوز دارک سولز بازی نکرده به نظرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسنفدانه