مد و استایل, مقالات

رنگ های ترند پاییزی

رنگ های ترند پاییزی

رنگ های ترند پاییزی

اگر شما هم از دنبال کنندگان مد هستید و برایتان مهم است که در فصل زمستان چه رنگی میپوشید، این مقاله را از دست ندهید.

با تغییر آب و هوا و تغییر فصل ها، برخی از مردم فکر میکنند که میتوانند همچنان از رنگ های خنثی استفاده کنند. در حالی که بسیاری از طراحان مد ، در این فصل از رنگ های متنوع تری استفاده میکنند. رنگ هایی با تم گرم که برگرفته از برگ های نارنجی درختان باشد، میتواند روزهای سرد را گرم کند. اگر شما هم با این مشکل مواجه هستید و نمیدانید برای فصل جدید از چه رنگ هایی در استایل های خود استفاده کنید، در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با بهترین رنگ های ترند پاییزی آشنا کنیم.

رنگ های ترند پاییزی

قرمز اناری

قرمز اناری
قرمز اناری

یکی از رنگ های ترند و مد برای خانم ها، رنگ قرمز اناری است. قرمز اناری، یک تن رنگی زنده و دلنشین از رنگ قرمز است. به قول ولانتینوی مشهور و پادشاه مد معاصر رنگ قرمز نمادی زنده از مد و زنانگی است. ترکیب این رنگ با رنگ های خنثی و مکمل، میتواند استایلی زیبا و جذاب برای شما بسازد.

نارنجی

رنگ نارنجی
رنگ نارنجی

زمانی که دارید یک فهرست از بهترین و جذاب ترین رنگ های گرم پاییزی آماده میکنید. بهتر است که رنگ نارنجی را هم فراموش نکنید. این رنگ با تناژ رنگی گرم و دلنشین خود، یکی از بهترین رنگ های ترند پاییزی به شمار می آید. از دیگر رنگ های ترند امسال میتوان به خاکستری، خاکی . قهوه ای اشاره کرد. استفاده درست و به موقع از این ترکیب رنگ ها در استایل، میتواند ظاهر جذاب و دلنشینی به استایل شما بدهد.

رنگ آبی

رنگ ابی
رنگ ابی

یکی دیگر از رنگ های ترند امسال،رنگ آبی است. این رنگ به دلیل تناژ دلنشین و رنگ گرمی که دارد که میتواند یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در روزهای سرد پاییزی باشد. ترکیب این رنگ با رنگ های مکمل خود مانند سفید یا نارنجی میتواند ترکیبی دلنشین و زیبا به استایل شما بدهد. البته باید توجه کنید که زمان استفاده از دو ترکیب، به مقدار استفاده از هر رنگ هم توجه شود.

زیتونی

زیتونی
زیتونی

رنگ زیتونی، یکی از دیگر از جذاب ترین رنگ های امسال است. که به دلیل خنثی بودن، باعث شده تا برای استفاده با رنگ های بسیاری مناسب باشد. خنثی بودن رنگ زیتونی یکی از دلایلی است که باعث شده تا این رنگ با یکی از رنگ های گرم مانند قرمز اناری و خردلی ترکیب جالبی خلق کنید.

خردلی

رنگ خردلی
رنگ خردلی

یکی دیگر از رنگ های دلنشین در فصل پاییز، رنگ خردلی و رنگ زرد است. این رنگ در پاییزی میتواند جلوه دلنشینی به استایل شما بدهد. اگر رنگ پوستتان تیره است. این رنگ میتواند برای شما بسیار مناسب باشد.

قهوه ای

رنگ قهوه ای
رنگ قهوه ای

بدون شک، قهوه ای یکی از دلنشین ترین و جذاب ترین رنگ های پاییزی است. این رنگ که ترکیبی از خاک رس و قهوه ای زنگ زده است. میتواند تاثیر زیادی در جذاب تر شدن و خاص شدن استایل شما داشته باشد. برای پوشیدن این رنگ میتوانید از یک ست سوئیشرت و شلوار یا یک پالتو چرم بلند استفاده کنید.

بنفش فوشیا

بنفش فوشیا
بنفش فوشیا

در گروه رنگ های گرم و پر جنب و جوش، میتوان یک جایگاه ویژه برای بنفش فوشیا در نظر گرفت. این رنگ یکی از بهترین رنگ های گرم مناسب برای فصل های سرد است. اگر میخواهید استایل خود را خاص تر کنید و آن را بیشتر نمایش دهید، میتوانید در آن از تم رنگی صورتی استفاده کنید. اگر هم قصد دارید که تنها این رنگ را در مرکز توجه قرار دهید، بهتر است از رنگ های خنثی مانند طوسی و مشکی برای آن استفاده کنید.

شیر بادام

شیر بادامی
شیر بادامی

از طراحی‌های برند ایزابل مرنت گرفته تا دیور، می‌توانید طیف‌هایی از رنگ‌های گرم و کِرِم مایل به سفید را ببینید. این رنگ جز آن دسته از رنگ‌هایی است که هرگز جذابیت خود را از دست نمی‌دهد و از مد خارج نمی‌شود. بدون شک امسال مدل‌های زیادی از انواع ژاکت‌ها و پیراهن‌های بافتنی گرفته تا کت را می‌توانید در این رنگ مشاهده کنید. اگر از طرفداران استایل‌های کلاسیک باشید، این رنگ را فراموش نکنید. به کمک اکسسوری‌های شیک مثل یک کمربند مشکی یا قهوه‌ای چرمی، می‌توانید جذابیت استایلتان را تکمیل‌تر کنید. 

اگر شما هم از دنبال کنندگان مد هستید و برایتان مهم است که در فصل زمستان چه رنگی میپوشید، این مقاله را از دست ندهید. با تغییر آب و هوا و تغییر فصل ها، برخی از مردم فکر میکنند که میتوانند همچنان از رنگ های خنثی استفاده کنند. در حالی که بسیاری از طراحان مد ، در این فصل از رنگ های متنوع تری استفاده میکنند. رنگ هایی با تم گرم که برگرفته از برگ های نارنجی درختان باشد، میتواند روزهای سرد را گرم کند. اگر شما هم با این مشکل مواجه هستید و نمیدانید برای فصل جدید از چه رنگ هایی در استایل های خود استفاده کنید، در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با بهترین رنگ های ترند پاییزی آشنا کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
وبلاگ
منو