مد و استایل, مقالات

بوت برای زمستون چی بخریم؟

بوت زمستانی

بوت برای زمستون چی بخریم؟

با فرارسیدن فصل سرما، بسیاری از افراد به پوشیدن. بوت و چکمه های زمستانی روی می آورند. اگرچه پوشیدن چکمه برای نظامیان از قدیم الایام رواج داشته اما تازه حدود 2 قرن است که وارد دنیای مد و فشن شده است. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با انواع بوت زمستانی آشنا کنیم.

انواع بوت زمستانی

بوت های زمستانی به دلیل داشتن کارایی در فصل سرما، یکی از ترندهای مورد علاقه خانم ها در این فصل هستند. هرساله بنا بر سلیقه و تقاضای مشتریان و مصرف کنندگان، بوت های زمستانی مختلفی در بازار تولید میشود که در ادامه به معرفی آنها میپردازیم.

1- بوت بلند :

یکی از بهترین نمونه بوت های زمستانی در بازار، بوت بلند تا زانو است. این بوت میتواند جلوه ای خاص و زیبا به پاهای شما بدهد. همچنین اگر از رنگ مکی یا قهوه ای برای این بوت ها استفاده کنید، میتوانید هر نوع لباسی را با استفاده از آنها ست کنید. همچنین اگر قصد رفتن به یک مهمانی با مجالس خاص را دارید، میتوانید برای این بوت های زمستانه از ساپورت هم استفاده کنید.

2- بوتی

بوتی یا نیم بوت، درواقع همان نیم بوت های پاشنه بلند در بازار هستند. ویژگی اصلی و عمده این نیم بوت ها، استفاده از آنها در تمامی فصول سال است که باعث میشود، برای هر شخصی با هر نوع استایلی مناسب باشد.

3- نیم بوت مجلسی

نیم بوت‌های چلسی که در زمان ملکه ویکتوریا. توسط طراحان بریتانیایی تولید شده است. هنوز هم یکی از راحت‌ترین مدل‌های نیم بوت زنانه و مردانه به حساب می‌آید. نیم بوت‌های چلسی بدون بند هستند و پاشنه‌های کوتاهی دارند. برای ست کردن این کفش‌ها با لباس‌های خود کار سختی در پیش ندارید و تقریبا می‌توانید تمامی لباس‌ها را با نیم بوت چلسی ست کنید. چلسی‌های مشکی رسمی‌ترین انواع این مدل از بوت است، درحالیکه چلسی‌های قهوه‌ای یا زرشکی تیره، کمتر رسمی هستند، اما با یک دست لباس سورمه ای، استایل جذابی به وجود می‌آورند. همچنین چکمه تطبیق پذیر چلسی را می‌توان در استایل‌های غیررسمی‌تر نیز مورد استفاده قرار داد. این بوت‌ها ترکیب بسیار جذابی با شلوار جین یا کتان به وجود می‌آورند.

بوت مجلسی
بوت مجلسی

4- بوت بلند تا ران:

 اگر علاقه دارید تا بوت‌هایی بلند‌تر از بوت تا زانو انتخاب کنید می‌توانید از بوت بلند تا ران بخرید. این مدل از کفش‌ها بسیار جذاب بوده و به خاطر آن که عموما در طراحی آن از رنگ‌های براق و متالیک استفاده می‌شود جلوه فوق العاده و خیره کننده‌ای دارند که چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. برای داشتن یک استایل متفاوت می‌توانید از یک جفت بوت بلند چرمی استفاده کنید. این بوت‌ها برای استایل‌های رسمی و مجلسی کاملا مناسب هستند.

5- بوت کمبت:

این مدل بوت‌ها که به بوت مبارزه نیز شهرت دارند عموما با ظاهر محکم، ساق بلند و بند طراحی و تولید می‌شوند. بوت‌های کمبت به دلیل طراحی محکم خود دارای دوام بسیار بالایی است و می‌توانید مدت‌ها از ان استفاده کنید. بهترین رنگ لباس برای ست با بوت‌های کمبت پوشاک تیره رنگ به خصوص مشکی است.

6- بوت اسب سواری: 

اگر به اسب سواران دقت کرده باشید متوجه بوت‌های خاص آن‌ها با چرم بلند، طراحی ساده و سگک‌های فلزی خواهید شد. طراحان کفش از این بوت‌ها الهام گرفته. و در جدیدترین مد‌های خود بوت اسب سواری را تولید کرده اند. که در عین وفاداری به منبع الهام بخششان، دارای استایل روزمره نیز هستند و به شما اجازه می‌دهد تا آن‌ها را بپوشید و با لباس‌های خود ست کنید.

بوت زمستانی بلند
بوت زمستانی بلند

7- بوت آکسفورد:

 بوت‌های آکسفورد معمولا به کفش‌های گفته می‌شود. که بند باریک دارد و دارای رویه طرح دار، چند تیکه بوده و نیز دو رنگ هستند. این بوت‌ها با طرح خاص خود شاید انتخاب عموم مردم نباشد، اما اگر آن را با شلوار جین جذب ست کنید مطمئن باشید که می‌توانید تمامی نگاه‌ها را به خود خیره کنید.

8- بوت بایکر:

اگر از پوشیدن بوت‌های معمول خسته شده اید. و می‌خواهید استایل جدید و خاصی را امتحان کنید بهترین گزینه برای شما بوت‌های بایکر است. این بوت‌ها علاقه بر داشتن ظاهری براق، طراحی‌های خاصی نیز دارند که می‌تواند به ایجاد استایل جدید برای شما کمک کند.

9- نیم بوت مانک استرپ:

 یکی دیگر از انواع خاص بوتی که می‌توانید امتحان کنید، نیم بوت‌های چرمی و کلاسیک مانک استرپ است. این نیم بوت‌ها عموما مردانه هستند، اما به تازگی توانسته اند. خود را در مد زنانه نیز جای بدهند. پوشیدن نیم بوت مانک استرپ. با شلوار جین جذب و کوتاه می‌تواند. شما را خاص‌تر از همیشه کند.

بوت برای زمستون چی بخریم؟

مطالب مرتبط:

هترین پارچه های زمستانی

راهنمای خرید کراوات

فصل پاییز چی بپوشیم ؟

رنگ های ترند پاییزی

بهترین پارچه های پاییزی

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
با فرارسیدن فصل سرما، بسیاری از افراد به پوشیدن. بوت و چکمه های زمستانی روی می آورند. اگرچه پوشیدن چکمه برای نظامیان از قدیم الایام رواج داشته اما تازه حدود 2 قرن است که وارد دنیای مد و فشن شده است. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با انواع بوت زمستانی آشنا کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
وبلاگ
منو