مقالات

بهترین مینی سریال های سال 2022

بهترین مینی سریال های سال 2022

بهترین مینی سریال های سال 2022

امروزه مینی سریال ها به یکی از محبوب ترین علاقمندی های اهالی سینما و فیلم تبدیل شده‌است. داستان های کوتاه و تعداد کم قسمت های این سریال ها باعث شده تا بیشتر برای افرادی که وقت آزاد کمتری دارند، یک سرگرمی محبوب به حساب بیاید. اگر شما هم چزو آن دسته از افرادی هستید که وقت کافی برای دیدن سریال را ندارید ، در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با چند نمونه از بهترین مینی سریال های سال 2022 برای تماشا آشنا کنیم.

زیر بیرق بهشت

Under the Banner of Heaven

اولین مینی سریال این لیست را زیر بیرق بهشت به خود اختصاص داده‌است. داستان جنایی  خاص و آمیخته با مذهب این سریال  باعث می‌شود تا مدتها ذهن شما درگیر این سریال‌باشد. داستان این مینی سریال براساس واقعیت نوشته‌شده و داستان قتلی است که در سال 1984 رخ می‌دهد. فیلم درباره کاراگاه پلیس جوانی به نام جب پاپر با بازی اندرو گارفیلد است که درگیر پرونده قتل مادر و دختری می‌شود که پشت پرده آن رازی مخوف پنهان شده‌است.

اگر به تماشای سریال های جنایی با درون مایه هایی از مذهب افراطی علاقمند هستید ، این سریال میتواند پیشنهاد خوبی برای تماشا در آخر هفته باشد.

پیشنهاد

the offer

پیشنهاد یکی دیگر از بهترین مینی سریال های سال 2022 است،که توانسته‌با موضوع جذاب خود ، به یکی از بهترین مینی سریال های سال تبدیل‌شود. داستان سریال ، به راز های ناگفته و حرف های ناشنیده آلبرت اس رودی ، تهیه‌کننده فیلم سه گانه پدر خوانده می‌پردازد.

اگر از علاقمندان به فیلم پدر خوانده هستید،تماشای این سریال را از دست ندهید.

شوالیه ماه

moon knight

در چند سال اخیر، مارول پای خود را از تولید فیلم های سینمایی ابرقهرمانی فراتر گذاشته و به تولید سریال هایی کوتاه با معرفی شخصیت های جدید و قهرمان های جدید پرداخته است. شوالیه تاریکی ، ششمین سریال تلویزیونی مارول است که توانست از همان روزهای شروع پخش خود مخاطبان زیادی را به خود علاقمند کند.

داستان این سریال درباره مردی به نام مارک اسپکتور است که از یک اختلال مزمن خواب رنج میبرد. او در موزه کار میکند اما نا گهان خود را میان دعوای خدایان باستان مصر میبیند و موظف است که به خدای ماه خدمت کند.

اوبی وان کنوبی

obi wan kenobi

اوبی وان کنوبی، یکی دیگر از محبوب ترین مینی سریال های سال 2022 میباشد. داستان این سریال، اسپین آف کوچکی از داستان مجموعه جنگ ستارگان است . داستان سریال ده سال بعد از ماجراهای قسمت سوم رخ میدهد. اکنون اوبی وان ، جنگ را کنار،گذاشته و مخفیانه زندگی می‌کند اما ناگهان خود را میان یک جنگ بزرگ می‌بیند. جایی که در تلاش برای پیدا کردن پرنسس لیا که دزدیده‌شده ، با شاگرد قدیمی خود دیدار می‌کند.

جعل آنا

Inventing Anna

مینی سریال جعل آنا براساس داستان واقعی کلاهبرداری نوشته‌شده است،که به عنوان یکی از بزرگ ترین کلاهبرداری های تاریخ نام‌برده می‌شود. این سریال درباره داستان زندگی زنی به نام آنا سورکین است که اصالتی روسی آلمانی دارد. انا خود را جای آنا داوی که یکی از اعضای ثروتمند نیویرک است جا میزند و از هویت او استفاده میکند. بازی جولیا گارنر در نقش آنا در این سریال بسیار مورد تقدیر منتقدان قرار گفت.


نویسنده: تیم تحریریه آوانو بخش فیلم و سریال

بهترین مینی سریال های سال 2022

مطالب مرتبط:
برندگان بهترین سریال های جایزه امی 2022
معرفی سریال خون سرد / دکستر ایرانی
تیزر رسمی فیلم شب داخلی دیوار منتشر شد
معرفی بهترین فیلم های انگیزشی
نقد سریال هجوم

از سراسر وب

آبگرمکن 4318 بوتان 

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
امروزه مینی سریال ها به یکی از محبوب ترین علاقمندی های اهالی سینما و فیلم تبدیل شده است. داستان های کوتاه و تعداد کم قسمت های این سریال ها باعث شده تا بیشتر برای افرادی که وقت آزاد کمتری دارند، یک سرگرمی محبوب به حساب بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
وبلاگ
منو