معرفی فیلم و سریال, مقالات

10 انیمشن محبوب نتفلیکس که نبینی ضرر کردی

انمیشن های محبوب نتفلیکس

10 انیمشن محبوب نتفلیکس که نبینی ضرر کردی

دنیای جذاب و دوست داشتنی انیمیشن های نتفلیکس باعث شده تا حد بسیار زیادی برای تمامی اقلیت ها و سلیقه ها مناسب باشد. در ادامه برای شما فهرستی از انیمیشن های محبوب نتفلیکس آماده کرده اینم. توجه کنید با توجه به متنوع بودن موضوعات و محتواهای انیمیشن های نتفلیکس، این فهرست سلیقه ای انتخاب نشده و برحسب انیمیشن هایی که امتیاز بالا کسب کرده اند، انتخاب شده است. در ادامه با محله آوانو همراه باشید.

میچل ها در برابر ماشین ها (The Mitchells vs. the Machines)

میچل ها در برابر ماشین ها
میچل ها در برابر ماشین ها

میچل ها در برابر ماشین ها اولین انیمیشن محبوب سینمایی نتفلیکس است که در ادامه به آن میپردازیم. داستان این انیمیشن درباره خانواده میچل ها است. که برای رساندن یکی از اعضای خود به دانشگاه راهی سفری خانوادگی میشوند. اما در میانه راه با حمله ربات ها به زمین مواجه شده و تصمیم میگیرند زمین را نجات دهند. گرافیک دوست داشتنی و صحنه های طنز این انیمیشن باعث شد تا در زمان اکران، این انیمیشن به سرعت به یکی از محبوب ترین ها تبدیل شود.

کلاوس (Klaus)

کلاوس
کلاوس

انمیشن بعدی این فهرست را کلاوس به خود اختصاص داده است. این انیمیشن در سال 2020 توسط سرویس اکران نتفلیکس اکران شده و در نگاه اول توانست نظرات مثبت منتقدان را برای خود کسب کند. داستان موزیکال و دوست داشتنی این انیمیشن باعث شد تا برای اولین انیمیشن نتفلیکس تبدیل شود که نامزد جایزه اسکار شده است. کلاوس داستان پستچی تنبل و اشراف زاده است که پدرش او را به یک شهر مرزی و دور افتاده تبعید میکند. شرط برگرداندن پسر، ارسال 30000 هزار نامه در طول یک سال است. اما آشنایی او با پیرمردی که اسباب بازی درست میکند، همه چیز را تغییر میدهد. کلاوس همچنین یکی از بهترین انیمیشن های کریسمیس نیز به شمار میرود. برای مطالعه مقاله بهترین انیمیشن های کریسمس میتوانید به سایت آوانو مراجعه کنید.

جادوگر کابوس گرگ (The Witcher: Nightmare of the Wolf)

جادوگر کابوس گرگ
جادوگر کابوس گرگ

جادوگر: کابوس گرگ ، یکی از انیمیشن های فرعی است که در رابطه با سریال ویچر ساخته شد. در خلاصه این انیمیشن آمده است، قبل از گرالت، مربی او وزمیر یک جوان سرکش بود. که تصمیم گرفت از فقر خود فرار کند. سالها بعد او به فردی تبدیل شد که هیولاها را در ازای پول میکشت اما زمانی که یک هیولا پادشاه را تهدید میکند، وزمیر باید با شیاطین گذشته خود روبه رو شود. این انیمشین دارای صحنه های خشن بسیاری است و ممکن است برای کودکان چندان مناسب نباشد.

اژدهای آرزو (Wish Dragon)

اژدهای آرزو
اژدهای آرزو

یکی دیگر از بهترین انیمیشن های نتفلیکس، انیمیشن اژدهای آرزو است. این انیمیشن درواقع یک بازسازی چینی از نسخه علاالدین است. رنگ های شاد و داستان های طنزی که در این انیمیشن به کار رفته باعث شده تا به یکی از محبوب ترین انیمیشن های نتفلیکس تبدیل شود. داستان این انیمیشن درباره پسری فقیر است که آرزو دارد بار دیگر دوست دوران کودکی خود را ببیند. روزی او با یک پیرمرد عجیب ملاقات میکند و همه چیز تغیییر میکند.

آپولو 10.5: کودکی در عصر فضا (Apollo 10 1⁄2: A Space Age Childhood)

آپولو 10.5 کودکی در عصر فضا
آپولو 10.5 کودکی در عصر فضا

این فیلم داستان اولین فرود به ماه را در تابستان 1969 از دو زاویه دید متفاوت روایت می‌کند. نمای اول از دید فضانوردی است که این لحظه پیروزمندانه را شخصا تجربه می‌کند. و نمای دوم که کمتر روایت شده، از دید بچه‌ای است که خانه او نزدیک ناسا است. اما، این داستان را مانند دیگران از طریق تلویزیون دنبال می‌کند. هر دوی این‌ها درواقع، یک نفر هستند و فضانورد، آینده زندگی همین پسربچه خیالباف است.

کستلوانیا (Castlevania)

کستلوانیا
کستلوانیا

این انیمیشن سریالی را میتوان یکی از بهترین انیمیشن های نتفلیکس دانست. داستان این انیمیشن براساس بازی ویدیویی با همین نام ساخته شده است. داستان این انیمیشن از این قرار است زمانی که همسر کنت دراکولا توسط مردم و فرقه مذهبی زنده زنده سوزانده میشود. کنت دراکولا یک سال به آنها زمان میدهد تا توبه کنند اما مردم توجهی نمیکنند و یک سال بعد اتفاقی وحشناک در تمام دنیا رخ میدهد. این انیمیشن دارای صحنه های خشونت بار بسیاری است بنابراین اگر قصد دیدن این سریال را دارید و روحیه حساسی هم دارید بهتر است تجدید نظر کنید.

بوجک هورسمن (BoJack Horseman)

بوجک هورسمن
بوجک هورسمن

بوجک هورسمن یکی دیگر از انیمیشن های سریالی است که در طی سالهای 2014 تا 2020 از شبکه نتفلیکس پخش شد. داستان این سریال درباره اسبی به نام بوجک هورسمن است که روزی ستاره دنیای سیتکام دهه 90 بوده و اکنون قصد دارد با نوشتن زندگینامه خود دوباره به صحنه هنر برگردد. این انیمیشن برای بزرگسالان مناسب بوده و در آن به مضامینی مانند عشق، زندگی و موضوعت فلسفی میپردازد.

طلسم شدگان (Disenchantment)

طلسم شدگان
طلسم شدگان

اگر قصد تماشای یک انیمیشن سریالی طنز و حال خوب کن برای آخر هفته را دارید، انیمیشن طلسم شدگان را از دست ندهید. این انیمیشن در یک سرزمین خیالی به نام دریم لند میگذرد و درباره یک پرنسس الکلی و سرکش به نام بین است. به شما توصیه میکنیم این انیمیشن را حتما دوبله نگاه کنید تا از تماشای آن لذت بیشتری ببرید.

عشق، مرگ و ربات (Love Death + Robots)

عشق، مرگ و ربات
عشق، مرگ و ربات

یکی دیگر از انیمیشن های محبوب سریالی نتفلیکس انیمیشن عشق، مرگ و ربات است. این انیمیشن توانست در زمان پخش خود، مخاطبان بسیاری را برای خود پیدا کند و به یکی از انیمیشن های محبوب در دنیا تبدیل شود. تاکنون 3 فصل از این انیمیشن پخش شده است. هر اپیزود این انیمیشن داستانی مجزا دارد و فصل های آن کاملا مجزا و جدا از هم هستند.

آرکین (Arcane)

آرکین
آرکین

در پایان فهرست بهترین انیمیشن های نتفلیکس به سریال انیمیشنی آرکین میرسیم. این سریال از روی یک بازی ویدیویی به همین نام ساخته شده است. داستان این سریال درباره موضوعاتی مانند جاه طلبی، قدرت و عشق است که در این میان تقابل دو خواهر به نام جینکس و وای را نیز به تصویر میکشد. طراحی صحنه، کاراکتر، داستان بازی و موسیقی به قدری کار شده بود که این سریال توانست تنها با 9 قسمت به یکی از پربیننده ترین سریال های نتفلیکس تبدیل شود.

کلام پایانی

اگر چه در سالهای اخیر، طیف موضوعات در انیمیشن های نتفلیکس بسیار گسترده بوده است. در این مقاله تلاش کردیم تا به شما برخی از بهترین انیمیشن های نتفلیکس را معرفی کنیم. امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. برای ما بنویسید که از نظر شما بهترین انیمیشن نتفلیکس کدام است. و جای کدام انیمیشن در این فهرست خالی است؟.

10 انیمیشن محبوب نتفلیکس که نیبینی ضرر کردی

مطالب مرتبط:
معرفی سریال Poker Face
۲۵ فیلم مورد انتظار ۲۰۲۳ که نباید از دست بدهید
بهترین فیلم های وودی آلن
معرفی بهترین فیلم های عاشقانه ایرانی
بهترین فیلم های جنایی

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
دنیای جذاب و دوست داشتنی انیمیشن های نتفلیکس باعث شده تا حد بسیار زیادی برای تمامی اقلیت ها و سلیقه ها مناسب باشد. در ادامه برای شما فهرستی از انیمیشن های محبوب نتفلیکس آماده کرده اینم. توجه کنید با توجه به متنوع بودن موضوعات و محتواهای انیمیشن های نتفلیکس، این فهرست سلیقه ای انتخاب نشده و برحسب انیمیشن هایی که امتیاز بالا کسب کرده اند، انتخاب شده است. در ادامه با محله آوانو همراه باشید.

2 دیدگاه در “10 انیمشن محبوب نتفلیکس که نبینی ضرر کردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
وبلاگ
منو