خبر های تازه, معرفی فیلم و سریال, مقالات

به پایان رسیدن فیلم برداری فصل 4 سریال The Boys

فصل ۴ سریال The Boys

به پایان رسیدن فیلم برداری فصل 4 سریال The Boys

کارل اربن با انتشار عکسی همراه با جفری دین مورگان شایعات تمام شدن فیلم برداری فصل ۴ سریال The Boys رو تایید کرد. پیشتر آمازون تایخ پخش این سریال را اواخر سال2023 و یا ابتدای سال 2024 میلادی اعلام کرده بود.

چندی پیش بود که خبر بازگشت سایمون پگ و همچنین اضافه‌‌شدن جفری دین مورگان به این سریال طرفداران را حسابی سر شوق آورد. حالا با تمام شدن فیلم برداری فصل چهارم انتظار ها برای تماشای این سریال تحسین شده بالا می رود. البته رزماری دویت در نقش مادر شخصیت هیویی در فصل چهارم به ایفای نقش خواهد پرداخت. سایمون پگ در گذشته از تمایل خود برای حضور دوباره در این سریال پرده برداشته بود.

داستان سریال پسران در جهانیروایت می شود،که افراد ابرقدرت توسط عموم مردم به عنوان قهرمان شناخته می‌شوند. این ابرقدرت ها متعلق به شرکت قدرتمند وات اینترنشنال هستند که از آن‌ها بازاریابی و درآمدزایی می‌کند. ابرقهرمان‌ها در واقع از شخصیت‌های قهرمانانهٔ خود، بیشتر افراد متکبر و فاسد هستند. این مجموعه در درجهٔ اول بر روی دو گروه تمرکز دارد: گروه هفت، تیم برتر ابرقهرمانان وات اینترنشنال و گروه پسرها، هوشیارانی که به دنبال کنترل قهرمانان فاسد هستند. داستان سریال The Boys از کامیکی به همین نام نوشته‌شده توسط گاس انیس و داریک رابرتسون اقتباس شده‌است.

از بازیگران سریال میتوان به جک کواید، کارل اربن، آنتونی استار، جسی آشر، لاز آلونسو، کارن فوکوهارا، چیس کرافورد و کلبی مینیفی جنسن اکلس ستاره سریال Supernatural، و در فصل ۴ سریال The Boys به جفری دین مورگان اشاره نمود.

تازه ترین مقالات :

بازی Ark 2 تاخیر خورد
همکاری کلینت ایستوود با برادران وارنر برای آخرین فیلمش
بهترین کنسول های بازی سال ۲۰۲۳
عدم حضور بیل اسکاشگورد در پیش درآمد فیلم IT
جزئیات جدید از فصل دوم سریال House of the Dragon

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

2 دیدگاه در “به پایان رسیدن فیلم برداری فصل 4 سریال The Boys

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
وبلاگ
منو