معرفی فیلم و سریال, مقالات

جدال Oppenheimer و Barbie بر سر تاریخ اکران در سینما ها

جدال Oppenheimer و Barbie بر سر تاریخ اکران در سینما ها

جدال Oppenheimer و Barbie بر سر تاریخ اکران در سینما ها

چند روز پیش بود که در توییترشایعاتی مبنی بر عقب افتادن تاریخ اکران فیلم Oppenheimer اثر جدید کریسوتفر نولان به خاطر اتمال شکست در گیشه از Barbie پخش شد. در ابتدا قرار بود هر دوی این فیلم ها در تاریخ ۲۱ ژوئیه ۲۰۲۳ یا 30 تیر 1042 اکران شوند.

این شایعات تا حدی پیش رفت که امروز کمپانی یونیورسال اعلام کرد که تاریخ اکران فیلم Oppenheimer در همان ۲۱ ژوئیه ۲۰۲۳ یا 30 تیر 1042خواهد بود. از طرفی برادران وانر هم تاریخ اکران فیلم Barbie را در تاریخ ۲۱ ژوئیه ۲۰۲۳ اعلام کرده و هر دو شرکت بر سر این تاریخ برای اکانفیلم ود رقابت میکنند.

فیلم Oppenheimer

فیلم Oppenheimer به کارگردانی و نویسندگی کرستوفر نولان یک فیلم آمریکایی انگلیسی در ژانر حماسی زندگی نامه خواهد بود که به زندگی رابرت اوپنهایمر دانشمند مشهور ، فیزیکدان نظری و پدر بمب اتم خواهد پرداخت. از بازیگران این فیلم میتوان به کیلین مورفی ، رابرت داونی جونیور ، مت دیمون ، امیلی بلانت ، رامی ملک و فلورنس پیو اشاره نمود. پیش تولید این فیلم در تاریخ ژانویه ۲۰۲۲ در نیومکزیکو شروع و فیلمبرداری در اواخر فوریه ۲۰۲۲ آغاز شد. بودجه فیلم Oppenheimer حدود 100 میلیون دلار براورد شده‌است.

فیلم Barbie

فیلم Barbie توسط کمپانی برادران وارنر ساخته شده است. کارگردان این فیلم گرتا گرویگ و نویسنده فیلم نامه آن نوا بامباک است. داستان این لایو اکشن ساخته‌شده بر اساس عروسک باربی است. این فیلم در ژانر کمدی رمانتیک و با باازی مارگو رابی ، رایان گاسلینگ ، آمریکا فررا و … در انتظار اکران در سینما ها است.

به نظر شما کدام یک از این دو فیلم در فروش موفق تر خواهد بود ؟

تازه ترین مقالات :

به پایان رسیدن فیلم برداری فصل ۴ سریال The Boys
بازی Ark 2 تاخیر خورد
همکاری کلینت ایستوود با برادران وارنر برای آخرین فیلمش
بهترین کنسول های بازی سال ۲۰۲۳
عدم حضور بیل اسکاشگورد در پیش درآمد فیلم IT

2 دیدگاه در “جدال Oppenheimer و Barbie بر سر تاریخ اکران در سینما ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
وبلاگ
منو