معرفی فیلم و سریال, مقالات

آغاز فیلمبرداری فیلم A Quiet Place: Day One

فیلم A Quiet Place: Day One

آغاز فیلمبرداری فیلم A Quiet Place: Day One

جان کزاینسکی به تازگی با انتشار تصاویری خبر از آغاز فیلمبرداری فیلمبرداری فیلم A Quiet Place: Day One داده است. این قسمت سومین قسمت از فرنچایز محبوب یک مکان آرام است که امروز با انتشار تصاویری از پشت صحنه آن، خبر آغاز فیلمبرداری و ساخت آن مورد تایید قرار گرفت.

این تصاویر توسط جان کزاینسکی گرفته شده و برای اولین بار در صفحه توییتر او منتشر شده است. هنوز جزئیات تازه ای از قسمت سوم فیلم A Quiet Place منتشر نشده است. اما مطابق آنچه تاکنون منتشر شده، این قسمت قرار است. داستان شروع حمله موجودات بیگانه را از روز اول نشان دهد.

 علاوه بر لوپیتا نیونگو در فیلم «یک مکان ساکت: روز اول» بازیرگان دیگری نیز در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند که عبارتند از بازیگر فیلم موروثی (Hereditary) الکس وولف و ستاره سریال چیزهای عجیب (Stranger Things) یعنی جوزف کوئین.

در حال حاضر داستان این فیلم تازه از فرنچایز «یک مکان ساکت» مشخص نیست. اما خود کرازینسکی فیلم‌نامه آن را قلم زده. و یکی از تهیه‎‌کنندگان آن است. این فیلم قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲) روی پرده سینماها اکران شود.

آغاز فیلمبرداری فیلم A Quiet Place: Day One

مطالب مرتبط:
The Last of Us Part 3 در دست ساخت قرار دارد (شایعه)
شروین حاجی پور برنده جایزه گرمی شد
تریلر قسمت پنجم The Last of Us منتشر شد
لو رفتن گیمپلی بازی Dragon Age و انتشار جزئیات تازه
عوارض طرح ترافیک در سال آینده ۲۰ درصد گران میشود

جام کزاینسکی به تازگی با انتشار تصاویری خبر از آغاز فیلمبرداری فیلمبرداری فیلم A Quiet Place: Day One داده است. این قسمت سومین قسمت از فرنچایز محبوب یک مکان آرام است که امروز با انتشار تصاویری از پشت صحنه آن، خبر آغاز فیلمبرداری و ساخت آن مورد تایید قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
وبلاگ
منو