خبر های تازه, مقالات

رسیدن سهم انویدیا از بازار فروش کارت گرافیک به 80 در صد

فروش کارت گرافیک

رسیدن سهم انویدیا از بازار فروش کارت گرافیک به 80 در صد

افزایش سهم فروش کارت گرافیک انویدیا در بازار

اینگونه به نظر می‌رسد که با وجود کاهش شدید بازار گیمینگ در ماه های اخیر، انویدیا همچنان،توانسته 80 درصد از بازار فروش تجهیزات مخصوصا کارت گرافیک را در اختیار داشته باشد.

براسا جدید ترین نتایج منتشر شده، بازار فروش تجهیزات بازی که غالبا شامل کارت گرافیک میشود نسبت به فصل گذشته 22.6 درصد کاهش‌ داشته . هر پند این میزان در مقایسه با سال گذشته حدود 2.4 درصد رشد نیز به همراه داشت اما همچنان باعث نگرانی بسیاری شده‌است.

اما در این بین سهم شرکت های تولیدی از یان بازار، دیدنی است. براساس تازه ترین جزئیات منتشر‌شده ظاهرا انویدیا موفق‌شده سهم خود از بازار فروش را از 75 درصد به 80 درصد برساند. تیم سبز نیز در سه ماهه اول سال 2021 یکبار توانسته‌بود به چنین مقامی دست پیدا کند.

AMD نیز با کاهش همراه بوده و از 24 به 20 درصد رسیده‌است. اینتل نیز حدود یک درصد از فروش بازار را در اختیار داشته .

طبق گزارشات منتشر‌شده، سهم فروش تجهیزات بازی در این فصل حدود 10.4 میلیون بوده و که 5.5 میلیارد درآمد برای شرکت ها و افراد فعال در یان حوزه به همراه داشته است.

البته با توجه به عرضه بیش از اندازه کارت های گرافیک در بازار، به منظور مقابله با افزایش بی رویه قیمت کارت های گرافیک، انویدیا و AMD تصمیم به کاهش هزینه کارت های گرافیک خود گرفته‌اند. به این معنی که در ماه سپتامبر نیز باید شاهد راند دوم این مارتن تخفیفات باشیم.



نویسنده تیم تحریریه آوانو بخش خبری

افزایش سهم فروش کارت گرافیک انویدیا در بازار – گوگل

مطالب مرتبط:

آرتمیس بار دیگر از رسیدن به ماه بازماند

آخرین خبر از حق مسکن 650 هزار تومانی

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
اینگونه به نظر میرسد که با وجود کاهش شدید بازار گیمینگ در ماه های اخیر، انویدیا همچنان توانسته 80 درصد از بازار فروش تجهیزات مخصوصا کارت گرافیک را در اختیار داشته باشد.

1 دیدگاه در “رسیدن سهم انویدیا از بازار فروش کارت گرافیک به 80 در صد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
وبلاگ
منو