معرفی فیلم و سریال, مقالات

ادامه رکورد شکنی های سریال The Last of Us

قسمت چهارم The Last of Us

ادامه رکورد شکنی های سریال The Last of Us

سریالThe Last of Us، یکی از محبوب ترین سریال های شبکه HBO است. که حدود 4 هفته از آغاز پخش آن گذشته. و در این مدت توانسته علاقمندان بسیاری برای خود پیدا کند. طبق بررسی هایی که پس از پخش قسمت چهارم The Last of Us صورت گرفته. است، تعداد بینندگان قسمت چهارم 7.5 میلیون نفر بوده. که در مقایسه با تعداد بینندگان قسمت سوم حدود 17 درصد افزایش داشته است.

نکته جالب توجه اینکه، باتوجه به همزمانی قسمت چهارم سریالThe Last of Us با مراسم گرمی، بینندگان این سریال رشد قابل توجهی داشتند. همچنین تعداد بینندگان مراسم گرمی حدود 12 میلیون نفر بوده است.

تاکنون 4 قسمت از این سریال به صورت هفتگی در روزهای دوشنبه پخش شده. که میزان بینندگان آن از ابتدای قسمت اول تاکنون حدود 60 درصد افزایش داشته است.

سریالThe Last of Us

سریالThe Last of Us، یک اقتباس تلویزیونی از روی یک بازی ویدیویی به همین نام است و داستان یک بیماری همه گیر را تعریف میکند که به مدت 20 سال است تمام دنیا را درگیر خود کرده است. از جمله بازیگران این سریال میتوان به پدرو پاسکال، بلا رمزی، گابریل لونا، نیکو پارکر، مرل داندریج، آنا تورو، جفری پیرس، ماری بارتلت، استورم رید، نیک آفرمن، گراهام گرین، الین مایلز، تروی بیکر، اشلی جانسون، روتینا وسلی، لامار جانسون، کیوان وودارد، گراهام گرین و الین مایلز از جمله بازیگرانی هستند که در سریالThe Last of Us حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. قسمت پنجم این سریال روز جمعه 21 بهمن پخش خواهد شد.

ادامه رکورد شکنی های سریالThe Last of Us

مطالب مرتبط:
The Last of Us Part 3 در دست ساخت قرار دارد (شایعه)
تریلر قسمت پنجم The Last of Us منتشر شد
افزایش بینندگان قسمت سوم سریال The Last of Us
نقد قسمت سوم سریال The Last of Us : زمان بسیار طولانی
ادامه سفر جول و الی در تریلر قسمت چهارم سریال The Last of Us

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
سریال The Last of Us، یکی از محبوب ترین سریال های شبکه HBO است. که حدود 4 هفته از آغاز پخش آن گذشته. و در این مدت توانسته علاقمندان بسیاری برای خود پیدا کند. طبق بررسی هایی که پس از پخش قسمت چهارم این سریال صورت گرفته. است، تعداد بینندگان قسمت چهارم 7.5 میلیون نفر بوده. که در مقایسه با تعداد بینندگان قسمت سوم حدود 17 درصد افزایش داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
وبلاگ
منو