معرفی فیلم و سریال, مقالات

افزایش بینندگان قسمت سوم سریال The Last of Us

قسمت سوم سریال The Last of Us

افزایش بینندگان قسمت سوم سریال The Last of Us

سریال درام و پسا-آخرالزمانی آخرین بازمانده از ما که سومین قسمت آن از طریق شبکه HBO در دسترس مخاطبین قرار گرفته است، در روز نخست پخش خود با تعداد بینندگانی معادل 6.4 میلیون نفر مواجه شده که رشد قابل توجهی نسبت به 5.7 میلیون نفر در قسمت دوم و 4.7 میلیون نفر در قسمت اول می‌باشد. این مسئله نشان می‌دهد که به زودی با یکی از بزرگان مدیوم تلویزیون روبرو خواهیم بود که قطعاً رقابت را برای باقی سریال‌ها دشوار می‌کند.

شبکه HBO همچنین فاش کرده که به لطف پخش موفقیت‌آمیز سریال آخرین بازمانده از ما، آن‌ها میزبان ارائه 4 سریالی هستند که فصل اخیرشان به طور میانگین بیش از 15 میلیون بیننده دارد. نکته جالب توجه در این است که دو قسمت ابتدایی این سریال، تاکنون حدود 21.3 میلیون بیننده را به سمت خود جذب کرده که رقم قابل توجهی می‌باشد.

باقی سریال‌های این شبکه که چنین موفقیتی را تجربه کرده‌اند، سریال House Of The Dragon (خاندان اژدها) با 29 میلیون بیننده، سریال Euphoria (سرخوشی) با 19.5 میلیون بیننده و سریال The White Lotus (نیلوفر آبی سفید) با 15.5 میلیون بیننده می‌باشد که نشان می‌دهد HBO دوران بسیار باشکوهی را پشت سر می‌گذراند.

با توجه به شروع موفقیت‌آمیز سریال The Last of Us، طرفداران این فرنچایز باید خوشحال باشند. زیرا فصل دوم آن نیز به صورت رسمی تمدید شده که به وقایع پارت دوم از بازی‌های این فرنچایز خواهد پرداخت.

افزایش بینندگان قسمت سوم سریال The Last of Us

مطالب مرتبط:
نقد قسمت سوم سریال The Last of Us : زمان بسیار طولانی
ادامه سفر جول و الی در تریلر اپیزود چهارم سریال The Last of Us
آنی ورشینگ بازیگر نقش تس در بازی The Last of Us درگذشت
رکوردشکنی قسمت دوم سریال The Last of Us
سریال The Last of Us رسما برای فصل دوم تایید شد

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
سریال درام و پسا-آخرالزمانی The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) که سومین قسمت آن از طریق شبکه HBO در دسترس مخاطبین قرار گرفته است، در روز نخست پخش خود با تعداد بینندگانی معادل 6.4 میلیون نفر مواجه شده که رشد قابل توجهی نسبت به 5.7 میلیون نفر در قسمت دوم و 4.7 میلیون نفر در قسمت اول می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
وبلاگ
منو