بازی, مقالات

افزایش تعداد بینندگان سریال The Last of Us از سریال خاندان اژدها

افزایش تعداد بینندگان سریال The Last of Us از سریال خاندان اژدها

سریال The Last of Us
گروه نیلسن در جدیدترین به‌روزرسانی خود از فهرست ۱۰ سریال برتری که از نظر تعداد دقایق تماشا شده‌ی آن در میان تمام قسمت‌های پخش شده در طول یک هفته بیشترین آمار را در اختیار دارند، عملکرد بسیار خوب سریال The Last of Us از شبکه HBO را بازتاب داده که هم‌اکنون با عبور از مرز ۸۳۷ میلیون دقیقه استریم توسط بینندگان بالاتر از House of the Dragon پربیننده‌ترین سریال حال حاضر این شبکه است.

تبلیغات

افزایش تعداد بینندگان سریال The Last of Us از سریال خاندان اژدها

گروه نیلسن در جدیدترین به‌روزرسانی خود از فهرست ۱۰ سریال برتری که از نظر تعداد دقایق تماشا شده‌ی. آن در میان تمام قسمت‌های پخش شده در طول یک هفته بیشترین آمار را در اختیار دارند، عملکرد بسیار خوب سریال آخرین بازمانده از ما از شبکه HBO را بازتاب داده. که هم‌اکنون با عبور از مرز ۸۳۷ میلیون دقیقه استریم توسط بینندگان بالاتر از House of the Dragon پربیننده‌ترین سریال حال حاضر این شبکه است.

آخرین بازمانده از ما موفق شده. تا با ثبت این آمار در جایگاه ششم پربیننده‌ترین سریال‌های حال حاضر جهان قرار بگیرد. این آمار با درنظرگرفتن اینکه در دوره جمع‌آوری داده‌ها برای آخرین به‌روزرسانی این فهرست تنها دو قسمت از این سریال پخش شده بود، بیشتر مورد توجه قرار خواهد گرفت.

ددلاین گزارش داده که سریال خاندان اژدها در دوره مشابهی از سال ۲۰۲۲ که دو قسمت از این سریال پخش شده بود ۷۴۱ میلیون دقیقه استریم را به ثبت رسانده بود.

از طرفی سرویس استریم دیزنی پلاس نیز موفق شده. تا با پخش سریال Bluey به فهرست ۱۰ سریال برتر این هفته وارد شود. بااین‌حال سایر جایگاه‌های این فهرست در اختیار آثر پخش. شده از سرویس استریم نتفلیکس قرار گرفته است. سریال Ginny & Georgia که ۱۰ قسمت از آن پخش شده با ثبت ۱۸۰۴ میلیون دقیقه استریم از این حیث بالاترین جایگاه را در اختیار دارد.

آمار بینندگان سریال آخرین بامانده از ما قسمت به قسمت افزایش یافته. و طبق آخرین آمارها تاکنون ۲۲ میلیون بیننده را در آمریکا به خود جذب کرده است. افزایش بینندگان این سریال با تحسین مستمر منتقدان و استقبال طرفداران همراه شده. تا مقامات HBO را برای تمدید فصل دوم آن ترغیب کند. فصل دوم این سریال اقتباسی از The Last of Us Part II خواهد بود.

افزایش تعداد بینندگان سریال The Last of Us از سریال خاندان اژدها

مطالب مرتبط:
نقد قسمت پنجم سریال The Last of Us : دوام بیاور و زنده بمان
رویارویی جوئل و تامی در قسمت بعدی سریال The Last of Us
The Last of Us Part 3 در دست ساخت قرار دارد (شایعه)
واتساپ در بروزرسانی خود آپدیت جدیدی منتشر کرده است
اطلاعات تازه ای از Squid Game منتشر شد

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسنفدانه