خبر های تازه, معرفی فیلم و سریال, مقالات

انتشار اولین تریلر از فصل سوم The Witcher

The Witcher

انتشار اولین تریلر از فصل سوم The Witcher

در تازه ترین اتفاقات دنیای فیلم و سینما، شبکه نتفلیکس به تازگی تریلری از فصل سوم The Witcher منتشر کرده است که رویایی گرالت با سایه های وحشت و تاریکی را نشان میدهد.

مدت زیادی تا پخش فصل سوم سریال The Witcher نمانده است و شبکه نتفلیکس تصمیم گرفته است. تا تریلر کوتاهی از فصل سوم این سریال طرفداران آن را غافلگیر کند. البته هرچند که این تریلر جدید اتفاقات زیادی از سریال را مشخص نمیکند، اما نشانگر اتفاقات و حوادث شومی برای سه شخصیت اصلی داستان است. در ادامه میتوانید تریلر فصل سوم را مشاهده کنید.

فصل سوم سریال The Witcher، آخرین فصلی خواهد بود که هنری کوئل نقش گرالت را ایفا خواهد کرد. و همین موضوع نیز باعث شده تا این فصل، برای طرفداران بسیار مهم باشد. البته با اینکه نتفلیکس این سریال را برای فصل چهارم نیز تمدید کرده است، اما قرار است نقش گرالت را در فصل چهارم لیام همسورث ایفا کند.

تاریخ پخش سریال ویچر

فصل سوم در دو بخش پخش خواهد شد که بخش اول آن در پنج قسمت و در تاریخ 8 تیر 1402 و بخش دوم آن که شامل سه قسمت خواهد بود و در 5 مرداد 1402 در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

انتشار اولین تریلر از فصل سوم The Witcher

مطالب مرتبط:
واکنش جی کی رولینگ نسبت به حواشی سریال Harry Potter
شایعه: احتمال ساخت نسخه آمریکایی بازی مرکب توسط نتفلیکس
جدال Oppenheimer و Barbie بر سر تاریخ اکران در سینما ها
به پایان رسیدن فیلم برداری فصل ۴ سریال The Boys
همکاری کلینت ایستوود با برادران وارنر برای آخرین فیلمش

در تازه ترین اتفاقات دنیای فیلم و سینما، شبکه نتفلیکس به تازگی تریلری از فصل سوم سریال The Witcherمنتشر کرده است که رویایی گرالت با سایه های وحشت و تاریکی را نشان میدهد.

1 دیدگاه در “انتشار اولین تریلر از فصل سوم The Witcher

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
وبلاگ
منو