معرفی فیلم و سریال, مقالات

انیمیشن سیمپسون ها برای فصل 35 و 36 تمدید شد

انیمیشن سیمپسون ها برای فصل 35 و 36 تمدید شد

انیمیشن The Simpsons
در تازه ترین خبری که از دنیای فیلم و سینما منتشر شده است، شبکه فاکس از تمدید انیمیشن محبوب خود برای فصل های آینده خبر داده است. طبق این خبر قرار است انیمیشن The Simpsons تا دو فصل دیگر ادامه داشته باشد.

تبلیغات

انیمیشن سیمپسون ها برای فصل 35 و 36 تمدید شد

در تازه ترین خبری که از دنیای فیلم و سینما منتشر شده است. شبکه فاکس از تمدید انیمیشن محبوب. خود برای فصل های آینده خبر داده است. طبق این خبر قرار است انیمیشن The Simpsons تا دو فصل دیگر ادامه داشته باشد. به این صورت، این انیمیشن قرار است تا فصل 36 ادامه پیدا کند. تا پایان فصل 34 تعداد قسمت های انیمیشن The Simpsons از مرز 750 عبور کرده بود و حالا با تمدید برای دو فصل دیگر، پیش بینی میشود تعداد قسمت های این انیمیشن از 800 قسمت عبور کند.

این دو فصل قرار است در سال ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ از شبکه فاکس پخش شود. پس از اینکه فاکس قرن بیستم توسط والت دیزنی پخش شد، انیمیشن The Simpsons به برنامه‌های دیزنی پلاس اضافه شد. و این انیمیشن توانسته. تبدیل به یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های سال ۲۰۲۲ در شبکه‌های آنلاین نیز شود. و عجیب نیست که با ادامه محبوبیت آن شاهد ادامه تولید و پخش سیمپسون‌ها باشیم. در حال حاضر به‌نظر نمی‌رسد. که پایانی برای انیمیشن The Simpsons در نظر گرفته شده باشد.

سیمپسون‌ها تنها انیمیشن شبکه فاکس نیست. که برای دو فصل دیگر تمدید شده است. و انیمیشن Family Guy و انیمیشن Bob’s Burgers نیز برای دو فصل دیگر تمدید شده‌اند. شبکه فاکس سفارش ساخت فصل ۲۲ و ۲۳ برای انیمیشن Family Guy. و سفارش ساخت فصل ۱۴ و ۱۵ برای. انیمیشن Bob’s Burgers را داده است.

انیمیشن سیمپسون ها برای فصل 35 و 36 تمدید شد

مطالب مرتبط:
دستیابی بازی Dead Space Remake به 20 هزار گیمر همزمان
کاهش هفت میلیاردی درآمد آسیاتک در دی ماه
سریال Stranger Things  محبوب ترین برنامه آنلاین در سال 2022
سریال The Last of Us رسما برای فصل دوم تایید شد
کاهش 13 درصدی درآمد ایکس باکس

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

1 دیدگاه در “انیمیشن سیمپسون ها برای فصل 35 و 36 تمدید شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسنفدانه