معرفی فیلم و سریال, مقالات

اولین تریلر سریال Berlin منتشر شد

اولین تریلر سریال Berlin منتشر شد

سریال Berlin
آذر گذشته بود که شبکه نتفلیکس ساخت اسپین‌آف سریال Money Heist با نام Berlin را تایید و اعلام کرد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر سریال جدید خانه کاغذی منتشر شده است. در اولین تیزر تریلر سریال Berlin شاهد بازگشت برلین یا آندرس دی فونولوزا با نقش‌آفرینی پدرو آلونسو هستیم که در حال برنامه‌ریزی برای یک سرقت جدید است

تبلیغات

اولین تریلر سریال Berlin منتشر شد

آذر گذشته بود که شبکه نتفلیکس ساخت اسپین‌آف سریال Money Heist با نام Berlin را تایید و اعلام کرد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر. سریال جدید خانه کاغذی منتشر شده است. در اولین تیزر تریلر سریال Berlin شاهد بازگشت برلین یا آندرس دی فونولوزا با نقش‌آفرینی پدرو آلونسو هستیم که در حال برنامه‌ریزی برای یک سرقت جدید است. در پایان تریلر مشخص شد که سریال برلین در ماه دسامبر ۲۰۲۳‌ (آذر یا دی ۱۴۰۲) از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.

پدرو آلونسو در نقش برلین، تریستان اوجوا، میشل خنر، بگونیا وارگاس، خولیو پنیا فرناندز و جول سانچز، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال برلین حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. سریال برلین یک سریال سرقت درام است که در ۸ قسمت تولید خواهد شد و اشتر مارتینز لوباتو و الکس پینا، سازندگان سریال Money Heist برای ساخت این سریال بازگشته‌اند. لوباتو و پینا به‌همراه دیوید اولیویا و دیوید بروکال وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت‌های مختلف سریال برلین را بر عهده دارند.

جفری کوپر نیز وظیفه کارگردانی سریال برلین را بر عهده. گرفته است. مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Berlin هم‌اکنون در شهر پاریس در کشور فرانسه در جریان است. علاوه‌بر سریال Berlin، سریال Money Heist: Korea – Joint Economic Area دیگر اسپین‌آف تولید شده. براساس سریال خانه کاغذی است که اتفاقات آن در شبه جزیره کره جریان دارد.

اولین تریلر سریال Berlin منتشر شد

مطالب مرتبط:
خودرو در بورس کالا ماندگار شد
ادامه رکورد شکنی های سریال The Last of Us
آغاز فیلمبرداری فیلم A Quiet Place: Day One
The Last of Us Part 3 در دست ساخت قرار دارد (شایعه)
شروین حاجی پور برنده جایزه گرمی شد

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

1 دیدگاه در “اولین تریلر سریال Berlin منتشر شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسنفدانه