خبر های تازه, مقالات

به بازیکنان تیم ملی حواله خودرو داده میشود

به بازیکنان تیم ملی حواله خودرو داده میشود

بازیکنان تیم ملی ایران
مسولان کشور و اعضای فدراسیون فوتبال کشور، در پی نارضایتی بازیکنان تیم ملی ایران از عمل نکردن به وعده های خود، قول دادند که در صورت عملکرد عالی و درجه یک در جام جهانی به آنها حواله واردات خودرو خارجی داده میشود.

تبلیغات

به بازیکنان تیم ملی حواله خودرو داده میشود

به نقل از ورزش سه، تیم ملی ایران توانست در روز هفتم بهمن 1400 با. کسب پیروزی مقابل عراق، به عنوان اولین تیم آسیایی به جام جهانی راه پیدا کند. و با یک نتیجه و عملکرد تاریخی در این مرحله، لایق یک پاداش هستند. همچنین بازیکنان تیم ملی ایران، قبل از رفتن به جام جهانی قطر، تقاضای های خود را با مسئولین و اعضای فدراسیون فوتبال درمیان گذاشتند. که البته بعد از عمل نکردن به آنها، بازیکنان شکایت و نارضایتی خود را به در شبکه های اجتماعی و رسانه نشان دادند. به طوری که مسئولان به آنها. مجوز ورود خودروهای خارجی. داده شد.

معاون اول رئیس جمهوری و وزیر ورزش و جوانان. پس از صعود تیم ملی ایران. به جام جهانی وعده. پاداش. داده بودند. که شب دیدار مقابل آمریکا، این قول (مجوز ورود یک دستگاه خودرو خارجی) عملی شد تا بازیکنان روحیه مضاعفی برای این مسابقه پیدا کنند. با وجود عدم صعود تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی. با دو شکست. مقابل انگلیس و آمریکا، وعده. داده شده. به بازیکنان انجام شد. و آن‌ها نامه ورود یک خودروی خارجی را دریافت کردند که البته باید در چارچوب قوانین کشوری با پرداخت مالیات و حق گمرک این کار را انجام بدهند.

این دومین بار بود که بازیکنان تیم ملی فوتبال. مجوز ورود یک دستگاه خودرو خارجی به ایران را دریافت کردند. و پیش از این هم یکبار برای صعود. به جام جهانی ۲۰۱۴.، شاگردان کی‌روش چنین. پاداش ویژه‌ ای. گرفته بودند.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *