خبر های تازه, معرفی فیلم و سریال, مقالات

تریلر Guardians of the Galaxy Vol. 3 منتشر شد

تریلر Guardians of the Galaxy Vol. 3 منتشر شد

Guardians of the Galaxy
فیلم نگهبانان کهکشان ۳ (Guardians of the Galaxy Vol. 3) سومین اثر از این مجموعه جذاب ساخته جیمز گان در دنیای سینمایی دی‌سی به شمار می‌رود که اتفاقات آن چندین سال پس از رویدادهای فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame) جریان دارد.

تبلیغات

تریلر Guardians of the Galaxy Vol. 3 منتشر شد

فیلم نگهبانان کهکشان ۳ (Guardians of the Galaxy Vol. 3) سومین اثر از این مجموعه جذاب ساخته. جیمز گان در دنیای سینمایی دی‌سی به شمار می‌رود. که اتفاقات آن چندین سال پس از رویدادهای فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame) جریان دارد.

سومین فیلم «نگهبانان کهکشان» داستان پیتر کوئیل با بازی کریس پرت و دیگر اعضای گروه را نشان می‌دهد که باید با دشمن جدیدی به نام های ایوولوشنری یا تکامل عالی با بازی چوکودی ایووجی روبه‌رو شوند. این شخصیت شرور، فردی است که شیفته ایده خلق موجودی کامل است. و همین نیز باعث شده. تا او موجودات مختلف را برباید و آن‌ها را مثله کند و تغییراتی روی بدن آن‌ها ایجاد نماید.

تریلر تازه منتشر شده. برای فیلم «نگهبانان کهکشان ۳» نشان می‌دهد. که این شخصیت شرور با گذشته راکت راکون با صداپیشگی بردلی کوپر ارتباط دارد. و حتی صحنه‌هایی از کودکی شخصیت راکت راکون نیز به نمایش گذاشته می‌شود.

فیلم Guardians of the Galaxy

یکی دیگر از شخصیت‌های تازه فیلم «نگهبانان کهکشان ۳»، شخصیت آدام وارلاک با بازی ویل پولتر است. که فردی کاملا مهندسی ژنتیکی شده به شمار می‌رود. از جمله دیگر بازیگران این فیلم نیز می‌توان به زوئی سالدانا در نقش گامورا، دیو باتیستا در نقش درکس، کارن گیلان در نقش نبولا، پم کلمنتیف در نقش منتیس و دنیلا ملکیور در نقشی نامشخص اشاره کرد.

فیلم «نگهبانان کهکشان ۳» که پس از فیلم انت‌من و واسپ: کوانتومانیا (Ant-Man and the Wasp: Quantumania). دومین فیلم در فاز پنجم دنیای سینمایی مارول به شمار می‌رود،. در تاریخ ۵ ماه مه سال ۲۰۲۳ میلادی (جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲) به روی پرده سینماها خواهد آمد.

تریلر Guardians of the Galaxy Vol. 3 منتشر شد

مطالب مرتبط:
انتشار تریلر Indiana Jones 5
شایعه : احتمال برگزاری رویداد State of Play تا پایان ماه جاری
ردیت هک شد
رویارویی جوئل و تامی در قسمت بعدی سریال The Last of Us
۲۵ فیلم مورد انتظار ۲۰۲۳ که نباید از دست بدهید

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

1 دیدگاه در “تریلر Guardians of the Galaxy Vol. 3 منتشر شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسنفدانه