معرفی فیلم و سریال, مقالات

تمدید سریال Terminal List برای فصل دوم

سریال Terminal List

تمدید سریال Terminal List برای فصل دوم

تیر امسال بود که سریال The Terminal List از شبکه آمازون پخش شد و با اینکه این سریال اکشن با نقدهای متوسطی از سوی منتقدان مواجه شد، اما در عوض با استقبال گسترده بینندگان مواجه گشت و نقدهای مثبتی از آن‌ها دریافت کرد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنیای سریال فهرست کشتار قرار است گسترش پیدا کند. آمازون به شکل رسمی سرانجام سریال The Terminal List را برای فصل دوم تمدید کرد که کریس پرت برای بازی در نقش جیمز ریس و همچنین به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در فصل جدید این سریال اکشن باز خواهد گشت.

علاوه‌بر فصل دوم سریال فهرست کشتار، آمازون به ساخت یک سریال پیش درآمد براساس این سریال چراغ سبز نشان داده است که تمرکز این سریال قرار است روی شخصیت بن ادواردز با بازی تیلور کیچ باشد. ددلاین از منابع خود شنیده است که شخصیت‌های دیگر کتاب‌های جک کار که در سریال The Terminal List حضور داشته یا حضور نداشته‌اند، احتمال دارد در سریال پیش درآمد این سریال حضور داشته باشند.

از جمله این شخصیت‌ها می‌توان به شخصیت جیمز ریس و همچنین رایف هستینگز، دوست سابق ریس در نیروی دریایی آمریکا اشاره کرد که پیش زمینه آن در فصل اول سریال فهرست کشتار ایجاد شده بود. اگرچه اطلاعات زیادی از فصل دوم سریال The Terminal List در دسترس نیست، اما سریال پیش درآمد آن به‌عنوان یک سریال جاسوسی مهیج توصیف شده است که بن ادواردز از سرباز نیروی دریایی آمریکا به یک اپراتور شبه نظامی سازمان CIA تبدیل شده است.

این سریال که در حال حاضر دارای نام رسمی نیست، قرار است به جنبه تاریک واقعی جنگ و همچنین هزینه‌های انسانی ناشی از آن بپردازد. علاوه‌بر نقش‌آفرینی دوباره، تیلور کیچ به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در این سریال حضور خواهد داشت. دنی دی‌گیلیو، سازنده سریال فهرست کشتار قرار است برای ساخت فصل دوم سریال The Terminal List و همچنین سریال پیش درآمد آن بازگردد و آنتوان فوکوآ و جک کار از دیگر تهیه‌کنندگان این دو سریال خواهند بود.

تمدید سریال Terminal List برای فصل دوم

مطالب مرتبط:
نرخ جدید معاینه فنی خودرو مشخص شد
تاخیر در انتشار بازی Amnesia: The Bunker
سریال Dexter: New Blood کنسل شد
گیرمو دل تورو از ساخت انیمیشن بعدی خود خبر داد
احتمال واگذاری حقوق سری Tomb Raider به آمازون

تیر امسال بود که سریال The Terminal List از شبکه آمازون پخش شد و با اینکه این سریال اکشن با نقدهای متوسطی از سوی منتقدان مواجه شد، اما در عوض با استقبال گسترده بینندگان مواجه گشت و نقدهای مثبتی از آن‌ها دریافت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
وبلاگ
منو