خبر های تازه, معرفی فیلم و سریال, مقالات

تمدید سریال You برای فصل پنجم و پایانی

سریال You

تمدید سریال You برای فصل پنجم و پایانی

مدتی قبل بود که نیمه دوم فصل چهارم سریال You پخش شد. اکنون در تازه ترین اخبار سینما و تلویزیون، این سریال جنایی محبوب برای فصل پنجم و پایانی تمدید شده است. این سریال درحالی برا فصل پنجم و پایانی تمدید شده است که سرا گمبل، که وظیفه ساخت این سریال از فصل اول را برعهده داشت از آن کناره گیری کرده است.

حالا مایکل فولی و جاستین دابلیو لو که هم‌اکنون به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال حضور دارند، به‌عنوان شورانرهای جدید سریال You برای فصل پنجم آن معرفی شده‌اند. گمبل در بیانیه منتشر شده گفت: «همان‌طور که روی پروژه‌های جدید تمرکز می‌کنم، از برنامه‌های روزانه و تمرکز کامل روی ساخت سریال کناره‌گیری می‌کنم و عمیقا از گرگ برلانتی، دیگر سازنده سریال، کارولین کپنس، دوستانم در Berlanti Productions و Alloy Entertainment و همکارانم در برادران وارنر و نتفلیکس تشکر می‌کنم و بی‌نهایت سپاسگزارم.ساخت سریال درکنار نویسندگان، تهیه‌کنندگان، کارگردانان، بازیگران و دیگر عوامل با استعداد تولید سریال باعث افتخارم بود و این مدت برای من بسیار سرگرم‌کننده بوده است. احساس خوشبختی می‌کنم که با هنرمندی با استعداد و متفکر مانند پن بدجلی کار کردم. من از تماشا و حمایت شما از تیم سریال You هیجان‌زده هستم؛ چرا که آن‌ها قرار است سفر جو گلدبرگ را در پیچیده‌ترین حالت خود به پایان برسانند.»

در حال حاضر تنها بازگشت پن بدجلی در نقش جوئی گلدبرگ در فصل پایانی سریال You تایید شده است و انتظار می‌رود فصل پنجم این سریال در طول سال ۲۰۲۳ جلوی دوربین برود. سریال You که یکی از محبوب‌ترین سریال‌های اورجینال نتفلیکس است، براساس کتاب‌هایی به همین نام اثر کارولین کپنس تولید شده است.

تمدید سریال You برای فصل پنجم و پایانی

مطالب مرتبط:
الدن رینگ برنده بهترین بازی سال شد
مدت زمان فیلم Oppenheimer مشخص شد
جاستین رویلند از اتهامات خود تبرئه شد
پخش فصل دوم مهمونی در عید ۱۴۰۲
گیرمو دل تورو یک فیلم جدید برای نتفلیکس میسازد

مدتی قبل بود که نیمه دوم فصل چهارم سریال You پخش شد. اکنون در تازه ترین اخبار سینما و تلویزیون، این سریال جنایی محبوب برای فصل پنجم و پایانی تمدید شده است.

1 دیدگاه در “تمدید سریال You برای فصل پنجم و پایانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
وبلاگ
منو