معرفی فیلم و سریال, مقالات

تیزر فصل دوم انیمیشن Invincible منتشر شد

انیمیشن Invincible

تیزر فصل دوم انیمیشن Invincible منتشر شد

تیزر فصل دوم سریال انیمیشنی Invincible بازه زمانی پخش آن را در سال 2023 اعلام کرده است. مجموعه کمیک‌های Invincible (شکست‌ناپذیر) را می‌توان به عنوان یکی از آثار محبوب ژانر ابرقهرمانی خطاب کرد. که حال و هوای آن تا حدودی به مجموعه The Boys (پسران) شباهت دارد؛ جایی که ابرقهرمانان و ابرشروران وقایعی را رقم می‌زنند. که از داستان‌های کلیشه‌ای مارول و دی‌سی پا را فراتر گذاشته است.

فصل نخست این مجموعه که توسط کمپانی آمازون در سال ۲۰۲۱ پخش شد، به سبب روایت جذاب و صحنه‌های نبرد تماشایی، به یکی از پروژه‌های محبوب سرویس آمازون بدل گشت و مخاطبین زیادی را به سمت خود جذب نمود. مسئله‌ای که باعث شد تا ساخت فصل دوم آن به سرعت جریان پیدا کند. حال پس از 2 سال انتظار سرانجام شاهد انتشار نخستین تیزر از فصل دوم Invincible هستیم که بازه زمانی آن را مشخص کرده است.

این مجموعه که توسط رابرت کرکمن خلق شده است، از صداپیشگانی همچون استیون ین، ساندرا اوه و جی.کی. سیمونز بهره می‌برد. فصل دوم سریال انیمیشنی Invincible در اواخر سال 2023 از طریق سرویس آمازون پرایم در دسترس مخاطبین قرار خواهد گرفت.

تیزر فصل دوم انیمیشن Invincible منتشر شد

مطالب مرتبط:
توییتر بلو در اختیار کاربران اندورید قرار گرفت
احتمال بالای کناره گیری مارک همیل از صداپیشگی جوکر
بازی Project Q توسط یوبی‌سافت کنسل شد
مایکروسافت 10 هزار نیروی خود را اخراج خواهد کرد
قسمت دوم فیلم M3GAN ساخته خواهد شد

تیزر فصل دوم سریال انیمیشنی Invincible بازه زمانی پخش آن را در سال 2023 اعلام کرده است. مجموعه کمیک‌های Invincible (شکست‌ناپذیر) را می‌توان به عنوان یکی از آثار محبوب ژانر ابرقهرمانی خطاب کرد که حال و هوای آن تا حدودی به مجموعه The Boys (پسران) شباهت دارد؛ جایی که ابرقهرمانان و ابرشروران وقایعی را رقم می‌زنند که از داستان‌های کلیشه‌ای مارول و دی‌سی پا را فراتر گذاشته است.

1 دیدگاه در “تیزر فصل دوم انیمیشن Invincible منتشر شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
وبلاگ
منو