خبر های تازه, مقالات

جاناتان میجرز به جرم ضرب و شتم بازداشت شد

جاناتان میجرز به جرم ضرب و شتم بازداشت شد

جاناتان میجرز
در تازه ترین اخبار دنیای فیلم وسینما، امروز جاناتان میجرز بازیگر فیلم های مارول و فیلم کرید 3 به جرم ضرب وشتم یم زن 30 ساله بازداشت شد.

تبلیغات

جاناتان میجرز به جرم ضرب و شتم بازداشت شد

در تازه ترین اخبار دنیای فیلم وسینما، امروز جاناتان میجرز بازیگر فیلم های مارول و فیلم کرید 3 به جرم ضرب وشتم یک زن 30 ساله بازداشت شد.

براساس اظهارات پلیس امروز ساعت 11:14 دقیقه یک زن با پلیس تماس گرفت. و اظهار کرد که توسط این بازیگر مورد تعرض قرار گرفته است. پلیس به سرعت این زن را به بیمارستان منتقل کرد. و پس از بررسی هایی صورت گرفته آثاری از کبودی و آسیب های جزئی روی گردن او مشاهده شده است. در ادامه پلیس اعلام کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد مردی ۳۳ ساله با یک زن ۳۰ ساله درگیر شده است. فرد قربانی به پلیس اطلاع داد که مورد تعرض قرار گرفته است. ماموران پلیس نیز مرد ۳۳ ساله را بدون درگیری بازداشت کردند. قربانی از ناحیه سر و گردن دچار جراحات جزئی شده بود. و با وضعیت پایدار به بیمارستان منطقه منتقل شد.

جاناتان میجرز اخیرا در فیلم‌های پرفروشی نظیر «کرید ۳» به کارگردانی مایکل بی جردن و همچنین Ant-Man and the Wasp: Quantumania نقش‌آفرینی داشته است. جدیدترین فیلم او که ابتدا در جشنواره فیلم ساندنس نمایش داده شده Magazine Dreams نام دارد که در تاریخ ۸ دسامبر (۱۷ آذر ۱۴۰۲) در سینماها اکران می‌شود. این بازیگر همچنین قراردادی برای پیوستن به Da Understudy از استودیوی آمازون امضا کرده است.

جان میجرز به جرم ضرب و شتم بازداشت شد

مطالب مرتبط:
مشخص شدن زمان انتشار سریال The Walking Dead
اعتراض به افزایش حقوق کارگران
وزیر ارتباطات: سال ۱۴۰۱ قطعی اینترنت از قبل برنامه‌ریزی‌شده نداشتیم
تمدید سریال You برای فصل پنجم و پایانی
الدن رینگ برنده بهترین بازی سال شد

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

1 دیدگاه در “جاناتان میجرز به جرم ضرب و شتم بازداشت شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسنفدانه