بازی, مقالات

دستیابی بازی Dead Space Remake به 20 هزار گیمر همزمان

Dead Space Remake

دستیابی بازی Dead Space Remake به 20 هزار گیمر همزمان

بازی Dead Space Remake پس از انتشار رسمی در روز گذشته، شروع قدرتمندی را روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و فروشگاه استیم تجربه کرده است.

باوجود اینکه بیش از یک دهه از انتشار آخرین نسخه‌ی دنباله‌دار از مجموعه‌ی Dead Space می‌گذرد اما آمارهای منتشر شده نشان می‌دهد بازی‌بازان هنوز این سری را فراموش نکرده و با آغوش باز به استقبال بازسازی نسخه‌ی اول آن رفته‌اند. چنانچه طبق پایگاه داده‌ی SteamDB، عنوان Dead Space Remake توانسته است با دستیابی به تعداد 25،084 بازی‌باز همزمان ظرف فقط چند ساعت اولیه‌ی عرضه در فروشگاه استیم، رکوردی بی‌سابقه در تاریخ مجموعه رقم بزند.

البته این آمار، به‌هیچ عنوان قابل مقایسه با آثار موفقِ هم‌سبک دیگر مانند Resident Evil 2 Remake نیستند چراکه Dead Space به‌مراتب تجربه‌ی خالص‌تری از سبک وحشت و بقا ارائه می‌دهد و از این حیث منصفانه‌تر است تا با Resident Evil 7: Biohazard مقایسه شود؛ که البته با توجه به آمار 20،449 بازی‌باز همزمان این عنوان در پتلفرم استیم، باز هم باز‌سازی Dead Space در موقعیت بهتری قرار دارد.

البته مدنظر داشته باشید این ارقام، بازهم آمار دقیقی از میزان محبوبیت این بازی روی رایانه‌های شخصی به‌دست نمی‌دهند چراکه Dead Space Remake علاوه‌بر استیم، روی پلتفرم‌های دیگری چون EA Play و فروشگاه اپیک گیمز نیز در دسترس قرار دارد. بنابراین پُرواضح است که این بازی با در نظر گرفتن تمامی پلتفرم‌هایی که بر بستر آن‌ها اجرا می‌شود، شروع به‌مراتب قدرتمندانه‌تری را تجربه می‌کند.

Dead Space  که توسط استودیوی موتیو (Motive Studio) و شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) توسعه یافته است، هم‌اکنون روی کنسول‌های پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

بازی Dead Space Remake رکورد 20 هزار گیمر به صورت همزمان را به دست آورد

مطالب مرتبط:
کاهش هفت میلیاردی درآمد آسیاتک در دی ماه
سریال Stranger Things  محبوب ترین برنامه آنلاین در سال 2022
سریال The Last of Us رسما برای فصل دوم تایید شد
معرفی بازی Forspoken
مورد انتظارترین بازی های سال 2023

بازی Dead Space Remake پس از انتشار رسمی در روز گذشته، شروع قدرتمندی را روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و فروشگاه استیم تجربه کرده است.

1 دیدگاه در “دستیابی بازی Dead Space Remake به 20 هزار گیمر همزمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
وبلاگ
منو