خبر های تازه, معرفی فیلم و سریال, مقالات

زمان اکران سریال Ballerina مشخص شد

زمان اکران سریال Ballerina مشخص شد

فیلم Ballerina
بالاخره پس از سالها انتظار زمان اکران اولین اسپین آف از مجموعه جان ویک مشخص شد. فیلم Ballerina، اولین اسپین آف از این مجموعه است که انتظار میرود به یکی از پرفروش ترین فیلم های سال 2023 میلادی تبدیل گردد. اتفاقی که میتواند در گسترش دنیای جان ویک تاثیرگذار باشد.

تبلیغات

زمان اکران سریال Ballerina مشخص شد

بالاخره پس از سالها انتظار زمان اکران اولین اسپین آف از مجموعه جان ویک مشخص شد. سریال Ballerina، اولین اسپین آف از این مجموعه است که انتظار میرود به یکی از پرفروش ترین فیلم های سال 2023 میلادی تبدیل گردد. اتفاقی که میتواند در گسترش دنیای جان ویک تاثیرگذار باشد.

جو دریک تهیه کننده فیلم جان ویک 4 در تازه ترین سخنان خود درباره این مجموعه از زمان اکران سریال Ballerina پرده برداری کرد. بنا بر صحبت های او بهار سال 2024 باید منتظر اکران این سریال با بازی کیانو ریوز و آنا د آرماس باشیم.

در خلاصه این فیلم آمده است دختر جوانی تبدیل به یک آدمکش حرفه ای میشود تا بتواند انتقام خانواده خود را بگیرد اما در این مسیر با جان ویک برخورد میکند. سریال Ballerina، تنها اسپین آف از مجموعه جان ویک نخواهد بود و به نظر میرسد کمپانی سازنده فیلم قصد ساخت یک سریال با محوریت شخصیت وینستون به نام کانتیننتال را نیز دارد که ایان مک شین در آن به ایفای نقش خواهد پرداخت.

زمان اکران سریال Ballerina مشخص شد

مطالب مرتبط:
فیلم John Wick 4 رکورد افتتاحیه سری جان ویک را شکست
جاناتان میجرز به جرم ضرب و شتم بازداشت شد
مشخص شدن زمان انتشار سریال The Walking Dead
تمدید سریال You برای فصل پنجم و پایانی
مدت زمان فیلم Oppenheimer مشخص شد

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسنفدانه