بازی, خبر های تازه, مقالات

شایعه: احتمال کنسل شدن مراسم E3 2023

مراسم E3 2023

شایعه: احتمال کنسل شدن مراسم E3 2023

نمایشگاه سرگرمی الکترونیکی یا E3 ممکن است امسال مراسمی برگزار نکند. پس از اینکه نینتندو، ایکس باکس و اخیراً یوبیسافت اعلام کردند که در این نمایشگاه حضور نخواهند داشت. اندی رابینسون از VGC اظهار کرده که «چیزهای خوبی» درباره وضعیت مراسم نشنیده است. اگرچه رابینسون امیدوار است که همچنان برنامه‌های برگزارکنندگان ادامه داشته باشد. و نظرات ابتدایی در مورد آن «فوق‌العاده مثبت» بوده، در حال حاضر «سر و صدای زیادی وجود دارد» که نمی‌تواند با اعتماد به نفس بگوید برگزار می‌شود یا خیر.

مراسم E3 2023 توسط شرکت ReedPop که به‌خاطر رویدادهایی مانند C2E2، EGX، New York Comic Con، PAX East و موارد دیگر شناخته می‌شود. به جای انجمن نرم‌افزارهای سرگرمی سازمان‌دهی می‌شود. این شرکت به خروج یوبیسافت از نمایشگاه پاسخ نداده و هیچ نشانه‌ای مبنی بر لغو آن ارائه نکرده است.

ژوئن ماه شلوغی برای رویدادهای بازی خواهد بود. The Summer Game Fest در ۹ ژوئن (۱۹ خرداد) باز می‌گردد. در حالی که شوکیس ایکس باکس و استارفیلد برای ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد) برنامه‌ریزی شده‌اند. Ubisoft Forward Live نیز در تاریخ ۱۲ ژوئن (۲۲ خرداد) برگزار خواهد شد، در حالی که شایعه شده سونی نیز با شوکیس جدید پلی استیشن برمی‌گردد.

شایعه: احتمال کنسل شدن مراسم E3 2023

مطالب مرتبط:
شایعه: کاهش قیمت پلی استیشن ۵ در بازار هند
زمان اکران سریال Ballerina مشخص شد
فیلم John Wick 4 رکورد افتتاحیه سری جان ویک را شکست
هشدار پدرخوانده هوش مصنوعی به انقراض بشر
وزیر ارتباطات: سال ۱۴۰۱ قطعی اینترنت از قبل برنامه‌ریزی‌شده نداشتیم

نمایشگاه سرگرمی الکترونیکی یا E3 ممکن است امسال مراسمی برگزار نکند. پس از اینکه نینتندو، ایکس باکس و اخیراً یوبیسافت اعلام کردند که در این نمایشگاه حضور نخواهند داشت. اندی رابینسون از VGC اظهار کرده که «چیزهای خوبی» درباره وضعیت مراسم نشنیده است.

2 دیدگاه در “شایعه: احتمال کنسل شدن مراسم E3 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
وبلاگ
منو