معرفی فیلم و سریال, مقالات

شروع فیلمبرداری سریال Alien در سال 2023

سریال Alien

شروع فیلمبرداری سریال Alien در سال 2023

طبق تازه ترین اخباری که از دنیای فیلم و سریال منتشر شده است، شبکه اف ایکس اعلام کرده است که سریال Alien در مرحله پیش تولید قرار دارد و فیلنمامه هایی نیز برای آن نوشته شده است. جان لندگراف، رئیس شبکه اف ایکس در پایان سال 2020 اعلام کرد که تمامی وقایع سریال Alien بر روی کره زمین اتفاق می افتد. وقایع این مجموعه درواقع پیش درآمدی از داستان نخستین قسمت است و قرار است 70 سال آینده کره زمین را به تصویر بکشد. همچنین با توجه به اینکه وقایع داستانی فیلم Alien ریدلی اسکات در سال 2122 رخ میدهد بنابراین داستان این سریال 30 سال قبل از نبرد الن ریپلی با زنومورف را نشان خواهد داد.

در گذشته نوآ هاولی در گفت‌وگو با رسانه اسکوایر جزئیات بیشنری از سریال Alien به اشتراک گذاشت: «ما در فیلم‌های [بیگانه] شرکت ویلند-یوتانی را داریم که آشکارا روی توسعه‌ی هوش مصنوعی کار می‌کنند، اما چه اتفاقی می‌افتد اگر شرکت‌های دیگری درتلاش برای یافتن جاودانگی به سایر روش‌ها مانند پیشرفت انسان ماشینی یا دستیابی به فرانسان‌ها باشند؟ کدام یک از این فناوری‌ها پیروز خواهد شد؟ من این وضع را مثل تقابل ادیسون، وستینگهاوس و تسلا می‌دانم. یکی از آن‌ها باید برق را در انحصار خود دربیاورد. ما فقط نمی‌دانیم که درنهایت چه کسی موفق خواهد شد».

جان لندگراف قبلا در گفت‌وگو با رسانه هالیوود ریپورتر جزئیات بیشتری از سریال بیگانه را منتشر کرد: «من یکی از طرفدارهای پروپاقرص فیلم Alien [به کارگردانی ریدلی اسکات] و فیلم Aliens [به کارگردانی جیمز کامرون] هستم. به یاد دارم که هر دو فیلم را در سینما تماشا کردم و هر کدام از آن‌ها چه‌قدر بدیع و غافل‌گیرکننده بودند. نوآ هاولی رویکردی مشابه سریال فارگو اتخاذ کرد و تصمیم گرفت که از هیچ‌یک از کاراکترهای مجموعه فیلم‌های بیگانه استفاده نکند. بنابراین به‌جز زنومورف هیچ کدام از شخصیت‌های دیگر فیلم‌های مجموعه در این سریال حضور نخواهند داشت».

نوآ هاولی سریال Alien را برای شبکه اف‌ایکس تولید می‌کند. این کارگردان، تهیه‌کننده و نویسنده آمریکایی با تولید سریال جنایی درام-کمدی فارگو مورد تحسین قرار گرفت؛ اثری که با اقتباس از یک فیلم با همین نام به کارگردانی برادران کوئن ساخته شد. باتوجه‌به عملکرد درخشان نوآ هاولی در تولید سریال Fargo و کار عالی شبکه FX در تولید اقتباس تلویزیونی What We Do in the Shadows (آنچه در سایه انجام می‌دهیم)، می‌توان به سریال بیگانه امیدوار بود. درحال‌حاضر تاریخ پخش این سریال مشخص نیست و باید زمان بیشتری را برای اطلاع از آن منتظر بمانیم.

شروع فیلمبرداری سریال Alien در سال 2023

مطالب مرتبط:

نماینده مجلس: زمان رفع محدودیت های اینترنتی رسیده است.

قیمت گوشی‌های سری گلکسی S23 سامسونگ فاش شد

تلسکوپ فضایی جیمزوب اولین سیاره فراخورشیدی خود را کشف کرد

مایکروسافت به کارمندان خود مرخصی نامحدود میدهد

آگهی بدون مجوز پیش فروش ساختمان در دیوار و شیپور ممنوع شد

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
طبق تازه ترین اخباری که از دنیای فیلم و سریال منتشر شده است، شبکه اف ایکس اعلام کرده است که سریال Alien در مرحله پیش تولید قرار دارد و فیلنمامه هایی نیز برای آن نوشته شده است. جان لندگراف، رئیس شبکه اف ایکس در پایان سال 2020 اعلام کرد که تمامی وقایع سریال Alien بر روی کره زمین اتفاق می افتد.

1 دیدگاه در “شروع فیلمبرداری سریال Alien در سال 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
وبلاگ
منو