معرفی فیلم و سریال, مقالات

شکست رکورد افتتاحیه HBO پس از 13 سال توسط سریال The Last of Us

سریال  The Last of Us

شکست رکورد افتتاحیه HBO پس از 13 سال توسط سریال The Last of Us

اولین قسمت سریال The Last of Us بامداد روز گذشته از شبکه HBO پخش شد. این سریال توانسته مورد توجه منتقدان قرار بگیرد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آماری از استقبال گسترده بینندگان از قسمت اول سریال آخرین بازمانده از ما منتشر شده است. شبکه HBO اعلام کرد که بیش از ۴.۷ میلیون بیننده به تماشا قسمت اول سریال The Last of Us در روز یکشنبه پرداخته‌اند که این آمار شامل بینندگان شبکه HBO و دیگر پلتفرم‌ها از جمله سرویس استریم HBO Max می‌شود.

قسمت افتتاحیه سریال لست آف آس با ۴.۷ میلیون بیننده توانسته دومین افتتاحیه بزرگ یک سریال شبکه HBO از سال ۲۰۱۰ را به‌نام خود ثبت کند که تنها سریال House of the Dragon، اسپین‌آف سریال بازی تاج و تخت با ۹.۹۸ میلیون بیننده را بالاتر از خود می‌بیند. شبکه HBO اضافه کرد که بینندگان یکشنبه شب برای یک سریال این شبکه تنها حدود ۲۰ تا ۴۰ درصد کل مخاطبان یک قسمت از یک سریال را تشکیل می‌دهند و بنابراین می‌توان انتظار داشت که طی روزهای آینده افراد بیشتری به تماشا سریال The Last of Us بپردازند و این آمار به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند.

قسمت اول سریال است آف آس درواقع تقریبا دو برابر افتتاحیه قسمت اول فصل دوم سریال Euphoria تماشا شده است. هر قسمت اول فصل دوم سریال سرخوشی به‌طور میانگین بیش از ۱۹.۵ میلیون بیننده در آمریکا داشته است و بنابراین می‌توان انتظار آمار بزرگ‌تری برای سریال لست آف آس را داشت. کیسی بلویز، مدیرعامل شبکه HBO در واکنش به عملکرد درخشان این سریال در بیانیه منتشر شده گفت:

«خوشحالیم که طرفداران این سریال و بازی در حال تجربه یکسان این داستان نمادین به شیوه‌ای جدید هستند و از حمایت آن‌ها برای این موفقیت سپاسگزاریم. به کریگ، نیل و بازیگران و تیم تولید خستگی ناپذیر سریال که برای ساخت این سریال تلاش کردند تبریک می‌گویم. ما مشتاقانه منتظر طرفداران در سراسر جهان هستیم تا از تماشا سایر فصل لذت ببرند.»

پدرو پاسکال، بلا رمزی، گابریل لونا، نیکو پارکر، مرل داندریج، آنا تورو، جفری پیرس، ماری بارتلت، استورم رید، نیک آفرمن، گراهام گرین، الین مایلز، تروی بیکر، اشلی جانسون، روتینا وسلی، لامار جانسون، کیوان وودارد، گراهام گرین و الین مایلز از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Last of Us حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کریگ مازن، سازنده سریال Chernobyl، وظیفه ساخت سریال The Last of Us را بر عهده داشته است و نیل دراکمن، خالق و سازنده بازی نیز به ساخت این سریال کمک کرده است.

شکست رکورد افتتاحیه HBO پس از 13 سال توسط سریال The Last of Us

مطالب مرتبط:

بروز اختلالات شدید در اینترنت

زیان 121 میلیاردی باسلام در 6 ماهه نخست سال 1401

گوگل پلی رفع فیلتر شد

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
اولین قسمت سریال The Last of Us بامداد روز گذشته از شبکه HBO پخش شد. این سریال توانسته مورد توجه منتقدان قرار بگیرد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آماری از استقبال گسترده بینندگان از قسمت اول سریال آخرین بازمانده از ما منتشر شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
وبلاگ
منو