خبر های تازه, معرفی فیلم و سریال, مقالات

فصل دوم سریال The Last of us با بازی تفاوت خواهد داشت

فصل دوم سریال The Last of us با بازی تفاوت خواهد داشت

فصل دوم سریال The Last of us
کریگ مازن؛ شورانر سریال اقتباسی و پساآخرالزمانی اچ‌بی‌او به تازگی اعلام کرد قسمت‌هایی از فصل دوم سریال The Last of Us کاملا با آن‌چه بازیکنان در بازی ویدیویی این عنوان (The Last of Us Part II) تجربه کرده‌اند متفاوت خواهد بود.

تبلیغات

فصل دوم سریال The Last of us با بازی تفاوت خواهد داشت

کریگ مازن؛ شورانر سریال اقتباسی و پساآخرالزمانی اچ‌بی‌او به تازگی اعلام کرد قسمت‌هایی از فصل دوم سریال The Last of Us کاملا با آن‌چه بازیکنان در بازی ویدیویی این عنوان (The Last of Us Part II) تجربه کرده‌اند متفاوت خواهد بود. البته تا پیش از این او تایید کرده بود که فصل بعدی این سریال قرار است اقتباسی مستقیم از دومین بازی این فرنچایز باشد. این مساله نشان می‌دهد مازن و همکارش؛ نیل دراکمن تلاش دارند طرفداران را غافلگیر کنند.

طی رویداد مطبوعاتی اخیر و در پاسخ به خبرنگارِ ComicBook.com مازن خیلی کوتاه به آنچه آن‌ها برای ساخت فصل دوم در نظر دارند اشاره کرد. به طور کلی مازن اعلام کرد بازی «لست آو آس پارت ۲» الهام و الگویی برای فصل دوم این سریال برشمرده می‌شود. اما او همچنان تاکید کرد تغییراتی هم در نظر گرفته شده که طرفداران را هیجان‌زده می‌کند.مازن در ادامه از اضطراب ناشی از تغییرات فصل دوم سریال The Last of us سخن به میان آورد و گفت نگرانی هواداران این مجموعه را درک می‌کند. او همچنین اطمینان خاطر بخشید که تصمیماتی که برای ادامه‌ی راهِ «آخرین ما» اتخاذ می‌شوند با دقت و وسواس فکری دیگر سازندگان لحاظ خواهند شد.

آخرین قسمت از فصل اول سریال تلویزیونی لست آو آس به تازگی منتشر شد و ماجراجویی‌های مشترک جوئل و الی را (حداقل تا مدتی بعد) به انتها رساند. فعلا هیچ تاریخ رسمی و دقیقی برای پخش فصل دوم اعلام نشده اما با توجه به اظهارات اخیر پدرو پاسکال (بازیگر نقش جوئل) احتمالا قبل از پایان سال جاری میلادی فیلمبرداری این عنوان آغاز خواهد شد. نتیجه اینکه اگر شرایط به همین منوال پیش برود می‌توان انتظار داشت فصل دوم سریال آخرین بازمانده از ما در اواخر سال ۲۰۲۴ یا اوایل ۲۰۲۵ میلادی راهی تلویزیون شود.

فصل دوم سریال The Last of us با بازی تفاوت خواهد داشت

مطالب مرتبط:
خسارت ۷۷۳ میلیون دلاری فیلترینگ در ایران
آمار شگفت انگیز بازی Hogwarts Legacy
برندگان اسکار ۲۰۲۳
بازیگر سریال لوسیفر به اسپین آف The Walking Dead پیوست
احتمال حضور جودی کومر در سریال Blade Runner

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

1 دیدگاه در “فصل دوم سریال The Last of us با بازی تفاوت خواهد داشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسنفدانه