خبر های تازه, مقالات

مهلت 5 روزه متقاضیان برای ویرایش اطلاعات ثبت نام خودرو

امید قالیباف

مهلت 5 روزه متقاضیان برای ویرایش اطلاعات ثبت نام خودرو

سخنگوی وزارت صمت اعلام کرده است متقاضیانی که مهلت تحویل خودرو آنها سال 1403 است، از 5 اردیبهشت به مدت 5 روز مهلت دارند که خودروی انتخابی خود را تغییر دهند.

امید قالیباف در تازه ترین صحبت های خود افزود، افرادی که مهلت تحویل خودرو آنها سال 1403 ثبت شده است. میتوانند، از 5 اردیبهشت اقدام به تغییر خودروی خود کنند. وی همچنین در ادامه سخنان خود افزود، چناچنه متقاضیان ثبت نام خودرو ، هر 5 الویت خودروی انتخابی خود را انتخاب کنند، خودرو آنها در سال 1402 تحویل داده خواهد شد. اما اگر متقاضی هیچ یک از خودروهای الویت بندی شده را انتخاب نکند، خودروی او سر موعد مقرر 1403 تحویل داده خواهد شد.

وی همچنین در ادامه سخنان خود افزود، چنانچه افرادی که در سال 1402 ثبت نام کرده اند و به هر دلیل قصد انصراف را دارند و میخواهند در طرح یکپارچه تخصیص خودرو شرکت کنند، باید ابتدا از طرح ابتدایی کناره گیری کرده و سپس ثبت نام خود را در طرح دوم اجرایی کنند. اگر متقاضیان از طرح ابتدایی انصراف ندهند و به دنبال ثبت نام در طرح ترخیص یکپارچه باشند، ممکن است زمان ثبت نام با مشکل مواجه شوند.

مهلت 5 روزه متقاضیان برای ویرایش اطلاعات ثبت نام خودرو

مطالب مرتبط:
خبر خوش برای جاماندگان ثبت نام خودرو داخلی
اعتراض به افزایش حقوق کارگران
وزیر ارتباطات: سال ۱۴۰۱ قطعی اینترنت از قبل برنامه‌ریزی‌شده نداشتیم
رد افزایش حقوق ۳۸ درصدی بازنشستگان
احتمال افزایش قیمت آیفون ۱۵ پرو

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
سخنگوی وزارت صمت اعلام کرده است متقاضیانی که مهلت تحویل خودروی آنها سال 1403 است، از 5 اردیبهشت به مدت 5 روز مهلت دارند که خودروی انتخابی خود را تغییر دهند.

2 دیدگاه در “مهلت 5 روزه متقاضیان برای ویرایش اطلاعات ثبت نام خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
وبلاگ
منو