خبر های تازه, معرفی فیلم و سریال, مقالات

نویسنده سریال Death Note  مشخص شد

نویسنده سریال Death Note  مشخص شد

نویسنده سریال Death Note  مشخص شد

تیرماه امسال ، نتفلیکس اعلام کرد که قصد دارد با همکاری برادران وافر ، سارندگان سریال  Stranger Things سریالی لایو اکشن از مانگای Death Note بسازد. اکنون براساس اخباری که تازه منتشر شده‌،‌نویسنده این سریال مشخص شده‌است. به گزارش ددلاین هالیا عبدالمجید به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی سریال Death Note استخدام شده‌است. گفته می‌شود که هالیا ، از طرفداران قدیمی این مانگا بوده و به زبان ژاپنی تسلط دارد.

سریال لایو اکشن Death Note

تولید سریال لایو اکشن دفترچه مرگ ، برعهده استدیو برادران وافر یعنی  Upside Down Pictures خواهد. همچنین گفته‌شده که این لایو اکشن کاملا با انیمه متفاوت‌است و براساس مانگا ساخته خواهد شد. علاوه‌ بر سریال دث نوت، سریال The Talisman و یک سریال کاملا اورجینال که توسط جفری ادیس و ویل متیوز، سازندگان سریال The Dark Crystal: Age of Resistance تولید خواهد شد، دیگر آثاری هستند که براساس این قرارداد قرار است توسط Upside Down Pictures برای پخش از شبکه نتفلیکس تولید شود. همچنین نتفلیکس و Upside Down Pictures رسما قراردادی برای ساخت اسپین‌آف سریال Stranger Things درکنار یک اجرای زنده براساس این مجموعه امضا کرده‌اند.

این سریال براساس داستانی از برادران دافر ساخته خواهد شد،‌اما به احتمال زیاد شخص دیگری وظیفه ساخت سریال را بر عهده خواهد گرفت. چرا که مت و راس دافر در نظر دارند تا پس از فصل پنجم سریال Stranger Things به سراغ پروژه جدید خود بروند. با این‌ حال، این سریال هنوز به شکل رسمی چراغ سبز نگرفته است. مجموعه مانگا دث نوت توسط تسوگومی اوبا و تاکه‌شی اوباتا خلق و در ۱۲ شماره طی سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۶ پخش شد. انیمه Death Note نیز طی سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۷ در ۳۷ قسمت تولید و روی آنتن رفت.


نویسنده: تیم تحریریه آوانو بخش خبری

نویسنده سریال Death Note  مشخص شد

تازه ترین مطالب :
رشد سهم رایتل از بازار اپراتور های موبایلی
همکاری سونی با شیائومی برای ارتقای دوربین
بهترین رمان های ایرانی
همه چیز درباره لباس های اورسایز
شرطی عجیب برای رفع فیلترینگ اینستاگرام و واتساپ

از سراسر وب

آبگرمکن 4318 بوتان 

تیرماه امسال ، نتفلیکس اعلام کرد که قصد دارد با همکاری برادران وافر ، سارندگان سریال Stranger Things سریالی لایو اکشن از مانگای Death Note بسازد. اکنون براساس اخباری که تازه منتشر شده ، نویسنده این سریال مشخص شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
وبلاگ
منو