خبر های تازه, مقالات

واتساپ در بروزرسانی خود آپدیت جدیدی منتشر کرده است

واتساپ در بروزرسانی خود آپدیت جدیدی منتشر کرده است

واتساپ

تبلیغات

واتساپ در بروزرسانی خود آپدیت جدیدی منتشر کرده است

واتساپ اخیراً به‌روزرسانی جدیدی برای نسخه‌ی اندرویدی خود منتشر کرده است که بهبودهای مختلفی را روی این پیام‌رسان اعمال می‌کند و امکانات جدیدی دراختیار کاربران قرار می‌دهد. برخی از امکانات این برنامه فعلاً به‌طور آزمایشی فعال شده‌اند و به‌زودی به‌صورت عمومی دردسترس قرار خواهند گرفت.

جدیدترین به‌روزرسانی واتساپ اندروید. با شماره نسخه‌ی ۲٫۲۳٫۳٫۷۷ منتشر شده است. به‌نوشته‌ی گیزموچاینا، چندین ویژگی جدید به این پلتفرم اضافه شده است. و اکنون کاربران می‌توانند هنگام ارسال تصاویر و اسناد، به آن‌ها زیرنویس اضافه کنند. از دیگر امکانات جدیدی این پیام‌رسان می‌توان به پشتیبانی از موضوعات و توضیحات طولانی برای گروه‌ها اشاره کرد. کاربران اکنون می‌توانند تا ۱۰۰ تصویر و ویدیو را به‌طور همزمان ارسال کنند،. درحالی‌که قبلاً این ویژگی به ارسال ۳۰ تصویر محدود شده بود.

یکی از جذاب‌ترین تغییرات به‌روزرسانی اخیر نسخه‌ی اندروید واتساپ اضافه شدن آواتارهای متا است. کاربران حالا می‌توانند از آواتار خود در در این پیام‌رسان استفاده کنند و حتی شخصی‌سازی‌هایی روی آن انجام دهند. علاوه‌براین می‌توان از آواتار شخصی به‌عنوان استیکر و تصویر پروفایل نیز استفاده کرد. بدین‌منظور باید به‌مسیر Settings > Avatar > Get started مراجعه کنید.

به‌روزرسانی جدید واتساپ اندروید همچنین شامل رفع باگ‌های متعدد و بهبود عملکرد برخی امکانات قبلی است و درنتیجه این آپدیت تجربه‌ی کلی کاربری را روان‌تر و پایدارتر خواهد کرد. اگرچه به‌روزرسانی مذکور درحال‌حاضر فقط دردسترس کاربران اندرویدی است اما احتمالاً به‌زودی شاهد انتشار نسخه‌ی iOS آن نیز خواهیم بود.

واتساپ در بروزرسانی خود آپدیت جدیدی منتشر کرده است

مطالب مرتبط:
اطلاعات تازه ای از Squid Game منتشر شد
وزیر ارتباطات: قوانین فعالیت اینترنت ماهواره‌ای را اعلام کرده ایم
بازنشستگی اینترنت اکسپلورر بعد از ۲۷ سال
شهره آغداشلو به جمع بازیگران سریال پنگوئن پیوست
پیوستن اما کورین به جمع بازیگران Deadpool 3

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *