بازی, مقالات

آنی ورشینگ بازیگر نقش تس در بازی The Last of Us درگذشت

آنی ورشینگ

آنی ورشینگ بازیگر نقش تس در بازی The Last of Us درگذشت

آنی ورشینگ، بازیگر و صداپیشه‌ی شخصیت تس در بازی محبوب The Last of Us درگذشت. ساعاتی پیش خانواده‌ی این بازیگر ۴۵ ساله‌، درگذشت او پس از نزدیک به سه سال مبارزه با سرطان را تایید کردند.

سریال‌های Enterprise و Picard از مجموعه‌ی Star Trek، سوپرنچرال، Frasier ،Runaways، خاطرات خون‌آشام، Bosch و البته نقش مامور ویژه‌ی FBI رنی واکر در سریال پرطرفدار 24 شبکه‌ی فاکس و شخصیت Tassyn در بازی Anthem استودیوی بایوور از جمله دیگر آثار کارنامه‌ی حرفه‌ای ورشینگ به‌حساب می‌آیند.

نیل دراکمن، نویسنده و یکی از خالقین سری بازی The Last of Us با انتشار چند توییت، خاطرات خود از زمان همکاری با ورشینگ در روند ساخت و موشن‌کپچر نسخه‌ی اول سری لست آو آس در سال ۲۰۱۳ را به‌اشتراک گذاشت. تروی بیکر، بازیگر نقش جول که شخصیت همراه‌با تس و نزدیک‌ترین دوست او در داستان بازی محسوب می‌شود، درباره‌ی این واقعه‌ی ناگوار می‌گوید:

«هرگز این فرصت را از دست ندهید که احساس خود را با کسی که فقط برای موهبت شناختن او سپاس‌گزار هستید، به اشتراک بگذارید. آنی، بخش زیادی از آنچه را که تس با آن شناخته می‌شود، تو برای این شخصیت و نقش به‌وجود آورده‌ای. قدرت و توانایی تو عامل قدرتمندی این شخصیت نیز بوده است. از جهتی تو نه فقط در نقش او بلکه در دیگر نقش‌هایی که به آن‌ها زندگی بخشیده‌ای، تا ابد زنده خواهی ماند».

همچنین یک کمپین اینترنتی در وب‌سایت خیریه‌ای مشهور GoFundMe، برای جمع‌آوری کمک‌های هواداران جهت کمک به حفظ تعادل و امنیت مالی خانواده‌ی ورشینگ یعنی همسرش استفان فول و سه پسر خردسال او ادی، آزی و آرچی پس از درگذشت او ایجاد شده است. این کمپین تاکنون توسط دراکمن، استودیوی ناتی داگ، الکسی هاولی شوارنر سریال The Rookie، جولی پلک (شورانر سریال خاطرات خون‌آشام) و تروی بیکر نیز به‌اشتراک گذاشته شده است.

آنی ورشینگ بازیگر نقش تس در بازی The Last of Us درگذشت

مطالب مرتبط:
سریال The Boys پربیننده ترین سریال آمازون در سال 2022 شد
انیمیشن سیمپسون ها برای فصل 35 و 36 تمدید شد
دستیابی بازی Dead Space Remake به 20 هزار گیمر همزمان
کاهش هفت میلیاردی درآمد آسیاتک در دی ماه
سریال Stranger Things  محبوب ترین برنامه آنلاین در سال 2022

انی ورشینگ، بازیگر و صداپیشه‌ی شخصیت تس در بازی محبوب The Last of Us درگذشت. ساعاتی پیش خانواده‌ی این بازیگر ۴۵ ساله‌، درگذشت او پس از نزدیک به سه سال مبارزه با سرطان را تایید کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
وبلاگ
منو