معرفی فیلم و سریال, مقالات

آواتار2 به هفتمین فیلم پرفروش تاریخ سینما تبدیل شد

Avatar

آواتار2 به هفتمین فیلم پرفروش تاریخ سینما تبدیل شد

مدتی پیش خبر رسید که فیلم  Avatar: The Way of Water با عبور از فیلم Top Gun: Maverick به پرفروش ترین فیلم سال 2022 تبدیل شده است. حالا در تازه ترین اخباری که از دنیای فیلم و تلویزیون منتشر شده است، خبر رسیده که فیلم آواتار2 با فروش از مرز 1.7 میلیارد به هفتمین فیلم پرفروش تاریخ سینمای دنیا تبدیل شد. فیلم Avatar: The Way of Water در آمریکا 516.7 میلیارد دلارو در بازار بین المللی 1.191 میلیارد دلار فروش داده است.

این فیلم توانست با تبدیل شدن به هفتمین فیلم پرفروش تاریخ سینما،  از فیلم‌هایی چون فیلم شیر شاه با فروش ۱.۶۶۳ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۹ و فیلم Jurassic World با فروش ۱.۶۷۲ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۵ عبور کند.

حالا بسیاری انتظار دارند که فیلم Avatar: The Way of Water تبدیل به پنجمین فیلمی شود که به فروش ۲ میلیارد دلاری در گیشه جهانی دست پیدا می‌کند. پیش از این تنها فیلم Avatar، فیلم Avengers: Endgame، فیلم تایتانیک و فیلم Avengers: Infinity War به این موفقیت دست پیدا کرده بودند که دو فیلم تنها به جیمز کامرون تعلق دارد. گفته می‌شود که فیلم آواتار 2 به سوددهی رسیده و حالا کامرون چراغ سبزی برای تولید سه دنباله دیگر فیلم Avatar از دیزنی دریافت کرده است.

فیلم Avatar 3 در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آذر ۱۴۰۳)، فیلم Avatar 4 در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۶ (۲۷ آذر ۱۴۰۵) و فیلم Avatar 5 در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۸ (۲ دی ۱۴۰۷)، ‌روی پرده‌های سینما خواهند رفت. وظیفه کارگردانی تمامی قسمت‌های جدید فیلم Avatar بر عهده جیمز کامرون خواهد بود. علاوه‌‌بر کارگردانی، کامرون به‌همراه جاش فریدمن، ریک جافا، آماندا سیلور و شین سالرنو، وظیفه نوشتن هر چهار دنباله فیلم آواتار را نیز بر عهده دارد.

آواتار 2 به هفتمین فیلم پرفروش تاریخ سینما تبدیل شد

مطالب مرتبط:

پیش‌نویس لایحه قانون حمایت و حفاظت از داده‌های شخصی نهایی شد

 سریال Wednesday برای فصل دوم توسط نتفلیکس تمدید شد

ستاد ملی کرونا اعلام کرد افراد بالای 18 سال باید مجدد واکسیناسیون شوند

مشکل جدید در دوربین های گوشی پیکسل7

آسیاتک از افزایش درآمد خود در آذرماه خبر داد

مدتی پیش خبر رسید که فیلم  Avatar: The Way of Water با عبور از فیلم Top Gun: Maverick به پرفروش ترین فیلم سال 2022 تبدیل شده است. حالا در تازه ترین اخباری که از دنیای فیلم و تلویزیون منتشر شده است، خبر رسیده که فیلم آواتار2 با فروش از مرز 1.7 میلیارد به هفتمین فیلم پرفروش تاریخ سینمای دنیا تبدیل شد.

1 دیدگاه در “آواتار2 به هفتمین فیلم پرفروش تاریخ سینما تبدیل شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
وبلاگ
منو