خبر های تازه, مقالات

آپدیت جدید واتساپ امکان ساخت آواتار را فراهم کرده است

آپدیت جدید واتساپ امکان ساخت آواتار را فراهم کرده است

اضافه شدن آواتار به واتساپ
مدتی است آواتارها به یک کاراکتر محبوب. در بین کاربران. آنلاین تبدیل شده اند. محبوبیت این کاراکترهای مجازی. باعث شده. تا واتساپ به تازگی اضافه شدن آواتار به واتساپ را در آپدیت جدید خود قرار دهد.

تبلیغات

آپدیت جدید واتساپ امکان ساخت آواتار را فراهم کرده است

مدتی است آواتارها به یک کاراکتر محبوب. در بین کاربران. آنلاین تبدیل شده اند. محبوبیت این کاراکترهای مجازی. باعث شده. تا واتساپ به تازگی اضافه شدن آواتار به واتساپ را در آپدیت جدید خود قرار دهد. ساختار آوتار در واتساپ ممکن است سرگرم کننده به نظر برسد از طرفی از آنجا که میتواند جایگزین مناسبی برای عکس های سلفی باشند، میتوانند به بهبود حریم خصوصی کاربران کمک بسیاری کند.

واتساپ همچنین در یک پست وبلاگی اعلام کرده است که ایت آواتارها ماندنی هستند و به مرور با بروزرسانی کیفت آنها افزایش پیدا خواهد کرد. در جلسه پرسش و پاسخ درباره این ویژگی جدید اعلام کرده است که کاربران در آینده ای نزدیک میتوانند با یکدیگر همکاری داشته باشند و استیکرهای متعددی با آواتارها بسازند.

درحال‌حاضر قابلیت فیلترهای ویدیویی پیشرفته‌ که مدل‌های سه‌بعدی را روی تصویر واقعی افراد اعمال می‌کنند در پلتفرم‌هایی مثل اینستاگرام که متعلق به متا است، وجود دارد و بنابراین تصور آینده‌ای که در آن می‌توانید با مدل سه‌بعدی آواتار خود در یک جلسه‌ی آنلاین حضور داشته باشید، چندان دور از ذهن نیست.

به‌طورکلی، ایده و فناوری آواتارهای سه‌بعدی، کاملاً جدید نیست. اپل و سامسونگ از مدتی قبل قابلیت آواتارهای سه‌بعدی مخصوص خود را ارائه داده‌اند و به‌عنوان مثال Memojis حتی می‌تواند چهره‌ی واقعی شما را هنگام برقراری تماس‌های تصویری، پنهان کند. به‌هرحال، واتساپ به‌عنوان یکی از برجسته‌ترین برنامه‌های ارتباطی در سرتاسر جهان مطمئناً می‌تواند در گسترش بیشتر این مفهوم تأثیر زیادی داشته باشد.

قابلیت اضافه شدن آواتار به واتساپ به‌ طور سرتاسری. برای همه‌ی کاربران. جهان فعال شده است. اگر هنوز این گزینه در تنظیمات برنامه‌‌ی شما. نمایش داده نمی‌شود.، مطمئن شوید. که آن را به‌جدیدترین نسخه‌ی موجود به‌روزرسانی کرده‌اید.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسنفدانه