خبر های تازه, مقالات

احتمال افزایش هزینه توییتر بلو

افزایش قیمت توییتر آبی

احتمال افزایش هزینه توییتر بلو

اخباری به گوش رسیده مبنی بر اینکه تویتر قصد دارد که حق عضویت در اشتراک تیک آبی توییتر را برای کاربران آیفون به یازده دلار افزایش دهد. به گفته توییتر این کار میتواند. تا حدود 30 درصد کارمزدهای دریافتی اپل را جبران کند. همچنین اخباری منتشر شده که این افزایش قیمت توییتر آبی تنها برای کاربران آیفون نبوده. و افرادی که با وب در توییتر فعالیت دارند نیز باید حق عضویت 7 دلاری پرداخت کنند.

بنابر گزارشاتی که اینفورمیشن منتشر کرده است، اجرایی شدن این تصمیم هنوز قطعی نشده است. البته کارمندان توییتر از این موضوع خبر دارند اما ایلان ماسک هنوز صحبتی درباره این موضوع نکرده است. از طرفی تفاوت هزینه های اشتراکی برای خرید تیک آبی توییتر این امکان را به کاربران میدهد که برای استفاده از اشتراک تیک آبی خود از نسخه تحت وب استفاده کنند این موضوع همچنین باعث صرفه جویی در هزینه های خرید بین برنامه ای میشود.

این اولین باری نیست که یک شرکت خدمات خود را برای کاربران ایفون افزایش میدهد. بلکه پیش از این نیز، اسپاتیفای، از افزایش. حق اشتراک خود برای کاربران آیفون خبر داده بود. البته اپل اعلام کرده است که مشکلی با افزایش هزینه بیشتر روی خدمات سایر شرکت ها ندارد.

موضوع افزایش قیمت توییتر آبی در حالی منتشر شده است که مدتی پیش صحبت از اختلافاتی بین مدیرعامل اپل و توییتر به میان آمده بود. مدیر عامل توییتر اعلام کرده بود که هزینه های اپ استور زیاد است و این غول فناوری توییتر را به حذف از اپ استور تهدید کرده است. این در حالی است که پس از دیدار با مدیرعامل اپل سخنان خود را پس گرفت.

همچنین توییتر قصد دارد از این جمعه، سرویس اشتراکی خود را دوباره راه اندازی کند. جندی پیش سرویس اشتراک توییتر. به دلیل بروز مشکلاتی موقتا بسته شد. اما ایلان ماسک اعلام کرده است. که این مشکل دیگر پیش نخواهد آمد زیرا از این به بعد تیک های توییتر دارای رنگ های مختلفی هستند. که نشان دهنده جساب های متفاوتی است.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
اخباری به گوش رسیده مبنی بر اینکه تویتر قصد دارد که حق عضویت در اشتراک تیک آبی توییتر را برای کاربران آیفون به یازده دلار افزایش دهد. به گفته توییتر این کار میتواند. تا حدود 30 درصد کارمزدهای دریافتی اپل را جبران کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
وبلاگ
منو