خبر های تازه, معرفی فیلم و سریال, مقالات

احتمال حضور جودی کومر در سریال Blade Runner

جودی کومر

احتمال حضور جودی کومر در سریال Blade Runner

شهریور امسال بود که آمازون به‌صورت رسمی به ساخت سریال Blade Runner 2099 چراغ سبز نشان داد. اتفاقات سریال بلید رانر 2099 قرار است ۵۰ سال پس از حوادث فیلم Blade Runner 2049 و در سال ۲۰۹۹ جریان داشته باشد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شایعه‌ای در مورد بازیگر احتمالی این سریال منتشر شده است. جف اسنایدر، اینسایدر شناخته شده سینما در جریان جدیدترین قسمت پادکست The Hot Mic اشاره کرد که جودی کومر احتمال دارد تا دوباره با ریدلی اسکات در یک پروژه دیگر همکاری کند.

اسنایدر گفت که کومر در حال مذاکره برای حضور در سریال Blade Runner 2099 است، اما فعلا چیزی مشخص و قطعی نیست. کومر و اسکات پیش از این در فیلم The Last Duel با یکدیگر همکاری کرده بودند و حتی کومر قرار بود در فیلم Napoleon نیز حضور پیدا کند که به‌دلیل تداخل برنامه‌هایش از این پروژه جدا شد. کومر بیشتر برای بازی در سریال Killing Eve شناخته می‌شود که سابقه بازی در فیلم Free Guy را نیز دارد و اخیرا در فیلم The End We Start From و فیلم The Bikeriders بازی کرده است.

ریدلی اسکات، کارگردان فیلم Blade Runner محصول سال ۱۹۸۲ به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال بلید رانر ۲۰۹۹ بازگشته است. اگرچه اطلاعاتی از داستان و اتفاقات سریال Blade Runner 2099 در دسترس نیست، اما طبق گفته آمازون این سریال قرار است روح، مضامین و مواردی را که باعث شهرت آن‌ها شده است حفظ کند. اسکات قرار است چند قسمت این سریال را کارگردانی کند و همچنین سیلکا لویسا، سازنده سریال Shining Girls در حال نوشتن فیلمنامه‌های سریال Blade Runner 2099 است که به‌عنوان شورانر نیز در این سریال نقش خواهد داشت.

فیلم Blade Runner که به کارگردانی ریدلی اسکات در سال ۱۹۸۲ اکران شد، در نسخه آینده لس آنجلس جریان دارد که تمرکز قسمت اول روی ریک دکارد با بازی هریسون فورد بود که وظیفه داشت تا رپلیکنت‌های سرکش را دستگیر کند که تشخیص آن‌ها از انسان‌ها کار بسیار سختی است. در ادامه فیلم Blade Runner 2049 به کارگردانی دنی ویلنوو در سال ۲۰۱۷ روی پرده‌های سینما رفت. همچنین انیمه Blade Runner: Black Lotus برای شبکه ادالت سوییم تولید و در سال گذشته پخش شد.

احتمال حضور جودی کومر در سریال

مطالب مرتبط:
مایکروسافت در مراسم E3 2023 حضور نخواهد داشت
ساندریان هالت به سریال Daredevil پیوست
قابلیت جدید آیفون ۱۵ پرو
مشخص شدن زمان انتشار بازی Starfield
مقدار افزایش حقوق بازنشستگان در سال جدید اعلام شد

شهریور امسال بود که آمازون به‌صورت رسمی به ساخت سریال Blade Runner 2099 چراغ سبز نشان داد. اتفاقات سریال بلید رانر 2099 قرار است ۵۰ سال پس از حوادث فیلم Blade Runner 2049 و در سال ۲۰۹۹ جریان داشته باشد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شایعه‌ای در مورد بازیگر احتمالی این سریال منتشر شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
وبلاگ
منو