خبر های تازه, مقالات

فاش شدن اطلاعات جدیدی از پیکسل 7a

فاش شدن اطلاعات جدیدی از پیکسل 7a

فاش شدن اطلاعات جدیدی از پیکسل 7a
فاش شدن اطلاعات جدیدی از پیکسل 7a اطلاعاتی از گوشی جدید گوگل یعنی pixel 7a فاش شده که شامل اطلاعات سخت افزاری این گوشی میشود در ادامه نگاهی داریم به اطلاعات فاش شده

تبلیغات

فاش شدن اطلاعات جدیدی از پیکسل 7a

زمان عرضه پیکسل 6a ، یکی از مهم ترین انتقادات و ایراداتی که به این محصول وارد شده بود، مجهز نبودن به  نمایشگری با نرخ نوسازی مناسب بود. اما حالا، مطابق جدیدترین اخباری که از دنیای تکنولوژی منتشر شده است، فردی ناشناس در توییتر اعلام کرده است که پیکسل 7a از پنل ۹۰ هرتزی FullHD پلاس ساخت سامسونگ برخوردار خواهد بود. همچنین در تازه ترین بررسی هایی که این فرد افشاگر انحام داده است، نشان میدهد که تنظیمات دوربین پیکسل 7A از این شرکت ، Pixel 22 Mid-range نامیده میشود.

پیکسل 7a در ابتدا با اسم رمز «lynx» گزارش شد که دوربین‌هایش متشکل از حسگرهای GN1 و IMX787 و IMX712 بود. بااین‌حال، حسگر GN1 از کد حذف شده است و اکنون تنها دو حسگر وجود خواهد داشت که با نام‌های l10_wide» (IMX787)» و l10_UW» (IMX712)» شناخته می‌شوند. این یعنی دوربین اصلی پیکسل 7a از حسگر IMX787 و دوربین اولتراواید از حسگر IMX712 بهره خواهد برد.

گفته می‌شود پیکسل 7a به شارژ بی‌سیم نیز مجهز می‌شود که در نسل قبلی آن پشتیبانی نمی‌شد. باوجوداین، سرعت شارژ آن ظاهراً تنها به ۵ وات محدود خواهد شد. پیکسل 5a از جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفونی بهره می‌برد که از پیکسل 6a حذف شد؛ بنابراین، باید دید که آیا گوگل آن را به پیکسل 7a بازمی‌گرداند یا خیر.


نویسنده: تیم تحریریه آوانو بخش خبری

فاش شدن اطلاعات جدیدی از پیکسل 7a

تازه ترین مطالب :
اخراج کارمندان توییتر همچنان ادامه دارد
رقابت اپل با گوگل بر سر موتورهای جستجوگر
رفع فیلتر شدن گوگل دیسکاور
رونمایی از سامانه چک الکترونیک در ایران
ساخت یک انیمیشن کوتاه از شخصیت گروگو توسط استدیو جیبلی

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسنفدانه