خبر های تازه, مقالات

سامسونگ مانیتور گیمینگ Odyssey OLED G8 را رونمایی کرد

سامسونگ مانیتور گیمینگ Odyssey OLED G8 را رونمایی کرد

Odyssey OLED G8
سامسونگ رسماً مانیتور گیمینگ Odyssey OLED G8  را با پنل اولد ۳۴ اینچی خمیده معرفی کرد. سامسونگ که به دنبال گسترش مانیتورهای گیمینگ خود است، در ایفا 2022 مانیتور Odyssey OLED G8 خود را معرفی کرد و اعلام کرد این مانیتور در سه ماهه آخر 2022 وارد بازار خواهد شد. مانیتور گیمینگ Odyssey OLED G8 از صفحه نمایش خمیده 34 اینچی 1800r با نرخ نوسان سازی 175 هرتز پشتیبانی میکند.

تبلیغات

سامسونگ مانیتور گیمینگ Odyssey OLED G8 را رونمایی کرد

سامسونگ رسماً مانیتور گیمینگ Odyssey OLED G8  را با پنل اولد ۳۴ اینچی خمیده معرفی کرد. سامسونگ که به دنبال گسترش مانیتورهای گیمینگ خود است، در ایفا 2022 مانیتور Odyssey OLED G8 خود را معرفی کرد و اعلام کرد این مانیتور در سه ماهه آخر 2022 وارد بازار خواهد شد. مانیتور گیمینگ Odyssey OLED G 8 از صفحه نمایش خمیده 34 اینچی 1800r با نرخ نوسان سازی 175 هرتز پشتیبانی میکند.

همچنین این مانیتور از فناوری کوانتوم دات پشتیبانی کرده و سرعت پاسخگویی آن 1/0 ثانیه است. رزولوشن پنل مانیتور مذکور ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ است و به‌ادعای سامسونگ، ۹۹/۳ درصد از طیف رنگی DCI را پوشش می‌دهد. از دیگر مشخصات Odyssey OLED G8 می‌توان به فناوری  FreeSync Premium شرکت AMD، درگاه مینی HDMI 2.1، مینی دیسپلی‌پورت 1.4 و USB-C به ‌همراه اسپیکرهای استریو داخلی ۵ واتی اشاره کرد.

مانیتور گیمینگ Odyssey OLED G8  طراحی کاملا خلاقانه ای داشته و پایه های آن امکان تنظیم ارتفاع و چرخش را به گیمر میدهند. همچنین محصول جدید سامسونگ از فناوری CoreSync و Core Lighting+ نیز پشتیبانی می‌کند. که گیمرها میتوانند فضای نورپردازی محیط را متناسب با فضای بازی خود تنظیم کنند.

همچنین، گیمرها می‌توانند از قابلیت گیمینگ هاب سامسونگ استفاده کنند که دسترسی به پلتفرم بازی‌های کلاد را فراهم می‌کند. گیمرها ازطریق گیمینگ هاب می‌توانند به پلتفرم‌های گمینگ ابری مختلفی دسترسی داشته باشند؛ ازجمله Xbox Game Pass و NVIDIA GeForce Now و Utomik و Google Stadia و Amazon Luna.

درحال‌حاضر، از سرویس گیمینگ هاب سامسونگ در کشورهای برزیل، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، کره، اسپانیا، انگلستان و آمریکا می‌توان استفاده کرد. دردسترس‌بودن هر پلتفرم به کشور میزبان بستگی دارد و برای مثال Amazon Luna در گیمینگ هاب فقط در آمریکا سرویس‌دهی می‌کند.


امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسنفدانه