خبر های تازه, مقالات

اطلاعات تازه ای از Squid Game منتشر شد

Squid Game

اطلاعات تازه ای از Squid Game منتشر شد

لی جونگ جه ، ستاره سریال بازی مرکب که به تازگی مشغول بازی در سریال جنگ ستارگان است، در مصاحبه ای تازه با هواداران خود اطلاعات تازه ای از فصل دوم سریال Squid Game منتشر کرده است. پروسه تولید سریال The Acolyte (جنگ ستارگان) که از ماه سپتامبر سال. گذشته آغاز شده است، سبب شده. تا این بازیگر کره‌ای روزهای شلوغی را در سینما و تلویزیون تجربه نماید. زمانی که از او درباره این سریال جدید دیزنی سوال شده است.

این بازیگر 50 ساله همچنین فاش کرده که سریالی تحت عنوان Ray (ری) که بخشی از دنیای فیلم Deliver Us from Evil (از شر شیطان نجاتمان بده) می‌باشد نیز در دست ساخت قرار دارد که به زودی پروسه تولید آن آغاز خواهد شد. لی جونگ-جه در نهایت نیز به صحبت درباره فصل دوم سریال Squid Game پرداخت و اعلام نمود : همانگونه که در پایان فصل اول مشخص شد، موضوع فصل دوم حول محور انتقام خواهد بود. همچنین همانگونه که مشخص شد ، پشت تمام اتفاقات و بازی های سریال لی بیونگ هون قرار داشت و مشخصا قضیه بین من و او خواهد بود .

این بازیگر کره ای همچنین اعلام کرد که احتمال زیاد فیلمبرداری فصل دوم سریال Squid Game از تابستان شروع خواهد شد. از طرفی از آنجایی که همه کرونا تمام شده، احتمال زیاد فصل دوم. بسیار بزرگتر از فصل اول خواهد بود.

سریال Squid Game ، یک سریال کره ای که سال گذشته از سرویس نتفلیکس پخش شد و توانست در هفته های اول چخش خود به یکی از پرطرفدار ترین سریال های کره ای در دنیا تبدیل شود.

اطلاعات تازه ای از Squid Game منتشر شد

مطالب مرتبط:
وزیر ارتباطات: قوانین فعالیت اینترنت ماهواره‌ای را اعلام کرده ایم
بازنشستگی اینترنت اکسپلورر بعد از ۲۷ سال
شهره آغداشلو به جمع بازیگران سریال پنگوئن پیوست
پیوستن. اما کورین به جمع بازیگران Deadpool 3
واردات آیفون ۱۴ ممنوع اعلام شد

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لی جونگ جه ، ستاره سریال بازی مرکب که به تازگی مشغول بازی در سریال جنگ ستارگان است، در مصاحبه ای تازه با هواداران خود اطلاعات تازه ای از فصل دوم سریال Squid Game منتشر کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
وبلاگ
منو