بازی, مقالات

بازی Project Q توسط یوبی‌سافت کنسل شد

بازی Project Q

بازی Project Q توسط یوبی‌سافت کنسل شد

یوبی‌سافت (Ubisoft) به تازگی در سرور Discord رسمی Project Q اعلام کرده. که دیگر به توسعه‌ی این بازی ادامه نخواهد داد. و عرضه‌ی این بازی کنسل شده است. یوبی‌سافت به تازگی اعلام کرده. که بازی تیم-محور آن‌ها یعنی Project Q رسما کنسل. شده است. وبسایت Insider Gaming برای اولین بار خبر کنسل شدن این بازی را با اعلام رسمی یوبی‌سافت در سرور Discord رسمی Project Q منتشر کرد. یوبی‌سافت اعلام کرده که دیگر به توسعه‌ی این بازی ادامه نخواهد داد. 

استودیوی سازنده‌ی ProjectQ دلایل بیشتری را در رابطه با دلیل لغو شدن این بازی منتشر نکرده است. بازی ProjectQ در ابتدا در آوریل سال 2022 به عنوان یک آرنا شوتر تیم-محور معرفی شد. به هنگام معرفی بازی گفته شده. که در طول روند توسعه‌ی بازی شاهد پلی‌تست‌های متعددی خواهیم بود. با این حال تاریخ عرضه‌ی دقیق این بازی هرگز اعلام نشد.

یوبی‌سافت پیش از این اصرار کرده بود که ProjectQ یک بازی بتل رویال نیست و در عوض با یک شوتر PvP سنتی‌تر طرف هستیم. در هر صورت هرگز نتیجه‌ی تلاش‌های تیم توسعه‌ی Project Q دیده نخواهد شد.

بازی Project Q توسط یوبی‌سافت کنسل شد

مطالب مرتبط:
مایکروسافت 10 هزار نیروی خود را اخراج خواهد کرد
قسمت دوم  فیلم M3GAN ساخته خواهد شد
شرکت ارتباطات زیرساخت: مشکل مرکز تبادل ترافیک کشور حل شد
مک پرو اکنون تنها کامپیوتر اپل است که تراشه اختصاصی ندارد
شکست رکورد افتتاحیه HBO پس از 13 سال توسط سریال The Last of Us

یوبی‌سافت (Ubisoft) به تازگی در سرور Discord رسمی Project Q اعلام کرده که دیگر به توسعه‌ی این بازی ادامه نخواهد داد و عرضه‌ی این بازی کنسل شده است. یوبی‌سافت به تازگی اعلام کرده که بازی تیم-محور آن‌ها یعنی Project Q رسما کنسل شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
وبلاگ
منو