بازی, مقالات

بازی Starfield رده بندی سنی دریافت کرد

بازی Starfield

بازی Starfield رده بندی سنی دریافت کرد

بازی Starfield، عنوان اکشن و نقش‌آفرینی آینده شرکت مایکروسافت و بتسدا (Bethesda) است که اخیرا توسط سازمان رده‌بندی سرگرمی‌های نرام‌افزاری (ESRB)، رده سنی بزرگسال را دریافت کرد. هنوز جزئیات کاملی در مورد این رده‌بندی سنی منتشر نشده است اما نکته‌های کلیدی آن نشان می‌دهند که ویژگی‌هایی مانند خشونت، خون‌ریزی، گویش‌های تند و استفاده از مواد مخدر در بازی Starfield وجود دارد.

طبق راهنمای رتبه‌بندی سنی سازمان ESRB، بازی‌هایی که رتبه M یا بزرگسال را دریافت می‌کنند، حاوی محتوایی هستند که عموما برای سنین ۱۷ سال و بالاتر مناسب است. این بازی‌ها احتمالا شامل خشونت شدید، خون‌ریزی و قطع عضو، محتوای بزرگسالانه یا گویش‌های تند باشند. در مقایسه می‌توان گفت که بازی قبلی شرکت بتسدا یعنی Fallout 76 نیز به طور مشابه رده‌بندی سنی بزرگسال را دریافت کرده بود.

پیش از این هیئت رده‌بندی سنی استرالیا به بازی استارفیلد رده محدود یا Restricted را داده بود. در توضیح این سازمان رتبه‌بندی آمده است که بازی Starfield شامل استفاده از مخدرها، گویش‌های تاثیرگذار، خشونت زیاد، برهنگی محدود می‌شود.

بازی Starfield رده بندی سنی دریافت کرد

مطالب مرتبط:
شایعه: احتمال انتشار Hellblade 2 در سال 2023
ناامیدی طرفداران از بازی Redfall
فروش 15 میلیون نسخه از بازی Hogwarts Legacy
پیوستن بازیگر سریال THE BOYS به مورتال کامبت
بازی Ark 2 تاخیر خورد

بازی Starfield، عنوان اکشن و نقش‌آفرینی آینده شرکت مایکروسافت و بتسدا (Bethesda) است که اخیرا توسط سازمان رده‌بندی سرگرمی‌های نرام‌افزاری (ESRB)، رده سنی بزرگسال را دریافت کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
وبلاگ
منو