خبر های تازه, مقالات

بدنه شیائومی 13 در برابر لکه و آلودگی مقاوم خواهد بود

شیائومی 13

بدنه شیائومی 13 در برابر لکه و آلودگی مقاوم خواهد بود

شیائومی امروز تیزر جدیدی از پرچمدار جدید خود، شیائومی 13 منتشر کرده است. این تیزر حاوی نکات جالبی است که در ادامه بیشتر به آن میپردازیم. همچنین شیائومی اعلام کرده است که این گوشی پرجمدار در 20 آذر سال جاری عرضه خواهد شد. براساس اطلاعاتی که از این تیزر منتشر شده است، قاب پشتی، گوشی شائومی 13 حاوی یک لایه نانواسکین خواهد بود. این فناوری جدید باعث میشود تا قاب پشتی گوشی شیائومی 13، در برابر گردوغبار، رنگ و … مقاوم باشد.

تیزر رسمی شیائومی مقاومت سری شیائومی ۱۳ را درمقابل انواع پوشش‌های رنگی ازجمله اسپری نشان می‌‌دهد. اگرچه در این تصویر، لایه‌ی رنگی به‌راحتی با یک دستمال پاک می‌شوند اما اساساً می‌توان آن را راهکاری یک‌پارچه برای ازبین‌بردن هرگونه آلودگی یا تغییر رنگ پنل پشتی گوشی‌های هوشمند توصیف کرد. به‌عبارت دیگر، طراحی پرچم‌داران بعدی این شرکت چینی فقط روی جنبه‌های زیبایی‌شناسی تمرکز ندارد و درواقع عملکرد مفیدی نیز ارائه می‌دهد.

سری شیائومی ۱۳ به‌عنوان پرچم‌داران جدید شیائومی به تراشه‌ی رده‌بالای Snapdragon 8 Gen 2 مجهز خواهند شد. طبق گزارش‌های قبلی این گوشی‌ها از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر یک اینچی و لنز تله‌فوتو لایکا مجهز خواهند شد. این شرکت ابتدا تصمیم داشت این محصولات را در تاریخ یکم دسامبر (۱۰ آذر) رونمایی کند اما این رویداد به‌دلایلی به ۱۱ دسامبر (۲۰ آذر) موکول شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
وبلاگ
منو