خبر های تازه, مقالات

برگزاری کنگره بین‌المللی فناوری‌های نوین در تحول دیجیتال

کنگره بین المللی فناوری های نوین

برگزاری کنگره بین‌المللی فناوری‌های نوین در تحول دیجیتال

اولین کنگره بین المللی فناوری های نوین در تحول دیجیتال با رویکرد معرفی کارآفرینان و دستاوردهای تخصصی آن‌ها، دهم اسفندماه سال جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار می‌شود.

هدف برگزاری این کنگره توسعه شبکه دیجیتال‌سازی کشور و حرکت به‌سوی نوآوری و تحقق هوشمندسازی و نیز حمایت از پلتفرم‌های داخلی است. گفت‌وگوهای میان مدیران دولتی و مدیران بخش خصوصی، رفع موانع مقابل صنعت تجارت الکترونیک و دیجیتال کشور از دیگر اهداف کنگره مذکور خواهد بود.

کنگره بین المللی فناوری های نوین با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت ارشاد اسلامی، مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، انجمن شرکت‌های پرداخت الکترونیک، سازمان متخصصین و مدیران ایران و انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان کشور برگزار می‌شود.

این کنگره در راستای شفافیت شایستگی مجموعه‌ها و فعالین حوزه ICT در کشور، طی یک فرایندی برای فعالین این حوزه امکانی را فراهم ساخته است تا شرکت‌ها بتوانند عملکرد مثبت یک‌ساله گذشته مجموعه خود را برای دبیرخانه دائمی کنگره ارسال کنند تا ارزیابی شود.

داورانی متشکل از هیئت علمی دانشگاه، مدیران دولتی و مدیران بخش خصوصی بعد از ارزیابی تخصصی و عمومی، برترین‌های حوزه فناوری اطلاعات و دیجیتال را معرفی می‌کنند و در روز برگزاری کنگره از مدیران عامل مجموعه‌های برگزیده تقدیر به‌عمل می‌آید.

گفتنی است نمایندگانی از وزارت ارشاد اسلامی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مجلس شورای اسلامی، اتاق بازرگانی ایران، نظام صنفی رایانه‌ای کشور (سازمان نصر)، مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای، بانک مرکزی، مرکز فابا و… از سخنرانان ویژه این کنگره هستند. این کنگره دهم اسفندماه 1401 از ساعت 10 صبح تا 10 شب برگزار خواهد شد. متقاضیان برای ثبت‌نام در کنگره می‌توانند به وب‌سایت آن مراجعه کنند.

برگزاری کنگره بین‌المللی فناوری‌های نوین در تحول دیجیتال

مطالب مرتبط:
انتشار اطلاعات جدید از فصل دوم سریال خاندان اژدها
زمان شروع فیلمبرداری فصل پنجم Stranger Things مشخص شد
شرط عجیب گمرک برای ترخیص خودروهای وارداتی
آنی ورشینگ بازیگر نقش تس در بازی The Last of Us درگذشت
سریال The Boys پربیننده ترین سریال آمازون در سال 2022 شد

اولین کنگره بین‌المللی فناوری‌های نوین در تحول دیجیتال با رویکرد معرفی کارآفرینان و دستاوردهای تخصصی آن‌ها، دهم اسفندماه سال جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
وبلاگ
منو