معرفی فیلم و سریال, مقالات

تاریخ اکران فیلم فلش جلو افتاد

تاریخ اکران فیلم فلش جلو افتاد

فلش
طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم The Flash دوباره تغییر کرده است، اما اینبار این فیلم کمی زودتر اکران خواهد شد. فیلم فلش پیش از این برای اکران در تاریخ ۲۳ ژوئن ۲۰۲۳ (۲ تیر ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده بود و حالا برادران وارنر اعلام کرد که فیلم The Flash یک هفته زودتر و در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۲۳ (۲۶ خرداد ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. به‌نظر می‌رسد که وارنر تصمیم گرفته تا فاصله اکران فیلم فلش را با فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny به دو هفته افزایش دهد.

تبلیغات

تاریخ اکران فیلم فلش جلو افتاد

طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم The Flash دوباره تغییر کرده است، اما اینبار این فیلم کمی زودتر اکران خواهد شد. فیلم فلش پیش از این برای اکران. در تاریخ ۲۳ ژوئن ۲۰۲۳ (۲ تیر ۱۴۰۲) برنامه‌ ریزی شده بود. و حالا برادران وارنر اعلام کرد که فیلم The Flash یک هفته زودتر و در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۲۳ (۲۶ خرداد ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. به‌نظر می‌رسد. که وارنر تصمیم گرفته. تا فاصله اکران فیلم فلش. را با فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny به دو هفته افزایش دهد.

فیلم Indiana Jones 5 قرار است در تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۲۳ (۹ تیر ۱۴۰۲) اکران شود. که اخیرا اولین تریلر این فیلم. منتشر شده است. و توانسته. مورد توجه علاقه‌مندان. قرار بگیرد. همچنین باتوجه‌به حواشی فیلم The Flash، بدون شک برادران وارنر به‌دنبال کاهش ریسک و رقیبان کمتر در زمان اکران این فیلم است. در حال حاضر فیلم فلش در تاریخ جدید خود باید با انیمیشن Elemental که بدون شک بزرگ‌ترین رقیب آن است به‌همراه فیلم No Hard Feelings و فیلم The Blackening در گیشه رقابت کند.

ازرا میلر، مایکل کیتون، بن افلک، ساشا کال، کرسی کلمونس، ماریبل وردو، ران لیوینگستون.، ایان لو، سرشه مونیکا جکسون و رودی منکوزو، از جمله بازیگرانی هستند. که حضور آن‌ها در فیلم The Flash تایید. و اعلام شده است. اندی موشیاتی که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم It و فیلم It: Chapter 2 را بر عهده داشته، وظیفه کارگردانی فیلم فلش را براساس فیلمنامه‌ای از کریستینا هادسون بر عهده دارد.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسنفدانه