معرفی فیلم و سریال, مقالات

تریلر تازه ای از انیمیشن مرد عنکبوتی 2 منتشر شد

تریلر تازه ای از انیمیشن مرد عنکبوتی 2 منتشر شد

انیمیشن مردعنکبوتی2
سونی پیکچرز طبق وعده خودش امروز تریلر جدید و رسمی انیمیشن مرد عنکبوتی 2 را منتشر کرد که در ابتدا شاهد مایلز مورالز هستیم که دارای مشکلاتی از نبود اسپایدرمن و گوئن استیسی است و در ادامه شاهد ملاقات با نسخه‌های مختلف اسپایدرمن هستیم. در ادامه اسپایدرمن ۲۰۹۹ وارد می‌شود که در حال مبارزه با مایلز است.

تبلیغات

تریلر تازه ای از انیمیشن مرد عنکبوتی 2 منتشر شد

 تریلر جدید انیمیشن. Spider-Man: Across the Spider-Verse منتشر شده است. سونی پیکچرز طبق وعده خودش امروز تریلر جدید و رسمی انیمیشن مرد عنکبوتی 2 را منتشر کرد که در ابتدا شاهد مایلز مورالز هستیم که دارای مشکلاتی از نبود اسپایدرمن و گوئن استیسی است و در ادامه شاهد ملاقات با نسخه‌های مختلف اسپایدرمن هستیم. در ادامه اسپایدرمن ۲۰۹۹ وارد می‌شود که در حال مبارزه با مایلز است.

شمیک مور در نقش مایلز مورالز (مرد عنکبوتی)، هیلی استاینفلد در نقش گوئن استیسی (اسپایدر-گوئن)، اسکار آیزاک در نقش اسپایدرمن ۲۰۹۹ (میگل اوهارا)، جیک جانسون در نقش پیتر بی پارکر (مرد عنکبوتی)، ایسا رای در نقش جسیکا درو (اسپایدروومن)، لونا لورن ولز و برایان تایری هنری، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن مرد عنکبوتی2 (Spider-Man: Across the Spider-Verse) حضور دارند. فیل لرد و کریستوفر میلر نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در دنباله انیمیشن مرد عنکبوتی بازگشته‌اند.

انیمیشن مرد عنکبوتی2 (Spider-Man: Across the Spider-Verse) در تاریخ ۲ ژوئن ۲۰۲۳. (۱۲ خرداد ۱۴۰۲) اکران خواهد شد. و انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse. نیز برای اکران در تاریخ ۲۹ مارس ۲۰۲۴. (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. خواکیم دوس سانتوس، کمپ پاورز و جاستین کی. تامپسون وظیفه کارگردانی انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse را براساس فیلمنامه‌ای از دیوید کالاهام، فیل لرد و کریستوفر میلر بر عهده دارند.

تریلر این انیمیشن را میتوانید در آپارت مشاهده کنید.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسنفدانه